Rondje rijden met Ingrid

Oostenrijk, Irdning

Vanmorgen alweer wakker voor Sabrina kwam en samen met Ingrid koffie gedronken. Daarna net Jan naar de huisarts gelopen . Papieren aangevraagd en zijn medicijnen recept gehaald. Dan naar de apotheek nog een rondje Gröbming en dan weer naar huis. Het was prachtig zonnig en warm weer en het dooit gigantisch.
Thuisgekomen ben ik het grootvlees gaan braden gevulde rollade had wel 1 1/2 uur nodig en dan tegelijkertijd het eten voor vandaag gemaakt. Dan samen met Jan eten. Heel jammer naar de tulpen zijn ineens uitgebloeid dus mijn voorjaarsgroet is weg.
Ingrid wilde in de middag naar Irdning om te kijken voor kleding voor de meiden en ik ging ,mee. Vandaar naar de Carlawinkel in Stainach waar we nog van alles vonden - Ingrid mooie koinderboeken en ik 2 kleine maatbekertjes die ik al lang zocht. Dan weer terug naar huis maar Sabrina viel in slaap en toen stelde Ingrid voor om naar Schladming te rijden zodat Sabrina kon slapen. Dus gezellig naar Schladming waar we naar de Kik en de Penny gingen. Ondertussen had ik nog een hele berg inkopen gedaan. We waren pas tegen 18 uur weer terug en Theresa had zich prima met Opa vermaakt of was het andersom? Dan vanavond mijn takken die ik gekocht had in een pot aarde gedaan en er eieren ingehangen ziet er ook weer leuk uit. Mijn plantjes in mijn paasbakje in de huiskamer waren neppers zaten van die kleine vliegjes in dus die konden ook weg moet nog even iets nieuws ervoor zoeken.
Dus de dag was sneller om dan verwacht .