Druk begin van de week

Vanmorgen al vroeg wakker , 6 uur en nog een beetje dommelen. Dan toch opgestaan want ik moest naar de tandarts. Het sneeuwde iets maar niet de moeite toch wel wat eerder weg gegaan. Maar goed ook want een parkeerplek was niet voorhanden We vonden een plekje aan de Enns achter de sportvelden. Bij de tandarts ging het allemaal snel en ik dacht van te voren controle verder niets. Helaas voor mij heeft hij wel iets gedaan en er moesten er 2 geboord worden. Daarna zijn we snel wat boodschappen gaan doen bij de Lidl. Dan weer naar huis en het was ondertussen half 1. Tegelijkertijd kwam Ingrid boven en vroeg kan ik de 2 kinders bij je laten want ze moest naar Liezen voor alweer een Bescheid. Daar krijg je geen Bescheit van maar de schijt.
Sabrina helemaal blij met dat VTech ding van Trixi en die speelde lekker op de grond en Theresa DVD kijken en ondertussen met de lego spelen,
Ik had wat brood voor ons meegenomen omdat we vanavond warm eten dus ook een broodje met Jan gegeten. Half 4 kwam Ingrid en dat kwam precies op tijd want de diarree liep de broek van Sabrina uit. Theresa wilde er ook tussenuit knijpen maar ik had haar nog net te pakken. Ze moest even haar zooi ruimen. Ik het speelgoed van Sabrina opgeruimd. Dan mocht Theresa gaan en ze kon gelijk alles wat was blijven liggen van beneden meenemen.
Ik heb enorm spierpijn van gisteren in die sneeuw lopen mijn dijbenen weten het. Bernd zei gisteren nog zo we hebben onze training ook weer gehad.
Nu heel even zitten voor de visite komt en ik weer aan het warme eten begin. Toscaanse tomatensoep met zure room,tonijnpizza en salade , Tiramichu als toetje. De soep had ik al ondertussen gekookt de groente al gesneden ook de Pizza vulling staat klaar.
Onze gezellige avond kan beginnen.

Haje alsnog gefeliciteerd en ja bij kinderen is het nog niet om het meedoen die willen het zien dat ze wat gedaan hebben. Het was ook wel dom ook dat de jongste in de dames klasse met een volwassen persoon op het blok staan . De dame vond wel dat de 2 kleine dames bovenop moesten staan. Maar de medaille ging vandaag niet mee naar school !! (met een 3e plaats schaam je je tioch rot)