Ik reis door

Duitsland, Oberpframmern

Zaterdag 14 maart
Ik reis na het ontbijt af naar de Hengstmengels in Oberframmeln want ik heb besloten om zondag te starten in Bodenmais. Ik doe dan de 42 km marathon klassiek.
Ik heb vanaf Innsbrück tot aan München file. Uren en uren. Dus ook al had ik vandaag willen starten had niet gegaan. Maar ik vond het ook gewoon te veel van het goede.
Het weer was nu wel goed zonnig en vorstig. Jannick

Zaterdag 14 maart
Nu was het weer zoals ze hadden opgegeven vorstig, zonnig en droog.
Na het ontbijt vertrokken we naar Oberframmeln naar de Hengstmengels.
Het reed goed door tot aan Innzbrück.
vandaar stau tot aan München. Uren en uren. Nick en Tom deden vandaag de 30 km skate in Bodenmais.
Nick heeft bijna de hele wedstrijd voor Tom gelegen maar Tom finischte als eerste Nederlander in 128.11 en Nick als 2e in 128.27. Ze waren 118 en 120 in het totaal. Haje Visser was 3e Nederlander Het was iets te veel van het goede als Jannick hier ook was gestart.
Het was best goed weer.
We hadden voor de Hengstmengels een reuzenbaal pasta uit Italië meegenomen. Dus we aten pasta.