Theresa en Sabrina zijn er weer.

Vanmorgen werd ik om kwart voor 8 wakker van de alarmen. Er is heftige sneeuwval dus ik denk verkeersongeval. Jan gaf de katten eten en ik ben om 9 uur gaan douchen. Het was zo koud in huis ondanks de verwarming. We wilden eigenlijk in Liezen gaan inkopen maar het weer is echt heel erg slecht. Ik zag dat de brandweren van Öblarn, Ramsau , Stainach en Gröbming al vanmorgen allemaal zijn uitgerukt ondertussen zijn ze allemaal klaar. Het stormt dan ook nog erbij dus geen lekker weer.
Net belde Jannick dat ze van het servicecentrum gebeld hadden. Ze hebben de waterpomp besteld en bellen zodra die binnen is.
Wat later op de morgen leek het wat minderte worden dus gingen we op weg naar Liezen. Het eerste deel was goed te doen en vanaf Trautenfels werd het weer slecht. In Liezen eerst naar de Lidl en dan naar de Action. Bij de Action zeer net geholpen. We hadden in december 2 lampen gekocht en bij een zaten de beugels om op te hangen er niet bij. Ik vergat steeds als we naar Liezen gingen om het mee te nemen maar vandaag dacht ik er aan. Helaas waren de lampen er niet meer maar de filiaalleidster belde voor mij en volgende week hebben ze er eentje voor mij. Dan nog naar de Penny en toen was het half 2 en we hebben broodjes kebab meegenomen. De wind was sterk toegenomen en er was een deel waar Jan de auto met moeite op de weg kon houden. Bij Gröbming stond een auto waar een flink deel van de voorkant weg was. Ik denk dat het dat was vanmorgen toen de alarmen gingen. Jannick zei dat het niet op het kruispunt zelf was maar een stukje ervoor op de B320 hoogte Binder .
Thuis eerst de broodjes gegeten en we hebben beide nog een stuk over die we later eten. Ik was beneden gaan kijken en ze moesten de kinderen nog halen. Dat gingen ze net doen. Dus zo nog een keer naar beneden. Ik denk dat Theresa zeer gelukkig is dat ze niet is gaan skien en misschien gaat het ook wel niet door.Helaas het hele weekend slecht weer opgegeven.
Nadat ze thuis waren gekomen ben ik met de kleren die ik gekocht had naar beneden gegaan en Theresa had net de eerste broek aan die Meli gekocht had. Die zat super goed en helemaal strak niks slobberde. Zo ook de andere 3 die Meli gekocht had en de jas met eenhoorntjes erop viel totaal in haar smaak. Dan de kleren van Oma, oh Oma zo iets zou Mama nooit voor mij kopen , oh Oma zo leuk over het broekrokje en Mama zou nooit zo´n kort rokje voor mij kopen . Meli keek mij aan en stofde zogenaamd iets weg van haar schouder. Dat hebben we samen weer voor elkaar . Theresa ziet er in uit als een modern gekleed meisje. De fotos zijn niet heel goed geworden ze staat een beetje slobberig erop. Voor Sabrina had Meli 3 slaappakken gekocht , heerlijk pluizig zacht . Eentje met Minny Mouse, eentje met de ijsprinses en eentje met my little pony. Sabrina had mij haar oorstekers laten zien en ze zegt dan net als Meli. Ik denk dat Ingrid dat niet leuk vindt want elke keer als iemand zegt oh wat leuk of mooi zegt ze dat. Nu ben ik weer boven en zie ze morgenochtend aan het ontbijt verschijnen.

Leuke kleding staat haar goed