Toch nog wat gedaan

Vanmorgen om kwart voor 8 wakker en alles op mijn gemak. Mijn rug gaat beter en ik voel mij ook weer wat beter. Het lijkt erop dat mijn smaak iets terug gekomen is en mijn snotkop niet meer constant loopt maar ordentelijk kunnen snuiten waardoor ik ook minder hoofdpijn heb. Trek heb ik nog niet echt. Jan gaat het net zo. Maar vandaag is Jannick ziek en het gelijke als wij . Ingrid wilde graag dat de grote kast die eerst bij de kinderen stond uit de slaapkamer eruit zou gaan maar Jannick sliep.Het lijkt dom om de kast af te breken en weer in elkaar te ztten maar je hebt toch een beetje ordening nodig. Nu is alles in de nieuwe kasten. Dus zijn wij met de kamers van de kinderen verder gegaan. Veel speelgoed een plaats gekregen en Jan heeft de plinten gelegd. Dan hebben we op de valreep nog de kast uit elkaar gekregen en Ingrid heeft alles naar beneden gebracht. Wij hadden ooit een poppenkinderwagen voor Theresa gekocht en Ingrid wilde hem weg doen maar hij is groot genoeg dat als Sabrina kan lopen ze er nog wel mee kan. Maar ze kreeg hem niet opgeklapt en Jan en ik ernaar gekeken en zie ingeklapt. Nu kan het met alle toebehoor naar de zolder. Jannick wil niet dat de kinderwagen weg gaat dus ook die moet helemaal in elkaar dan kan die ook naar de zolder. Ingrid heeft veel spullen staan maar het is de bedoeling dat het allemaal naar ik geloof Hongarije gaat. Bianca een bekende van haar rijden normaal een paar maal per jaar naar de familie. Ze nemen van alles mee wat ze daar kunnen gebruiken. Er staat nu bij ons een 2 persoonsbed, een kinderledikant, zakken vol kleding en knuffels. Maar het is goed bedoeld maar het staat eigenlijk gewoon in de weg. Ik zou toch navragen of zij geen bergruimte hebben.
Vanaf gisteravond hoosde het en gisteravond ook onweer en veel wind. Vandaag was het in de morgen zeer zwaar bewolk en buien met 17 graden en het voelde zeer zwoel. Rond het middaguur scheen de zon en nu afwisselend een bui en zon en 23 graden.
Eten gekookt en samen met Jan wat gegeten, het hield bij ons beide niet over .Jan nog wat weg gezet voor later. Ik ben ondertussen een grote pan kippensoep aan het trekken. Nu houden we Siesta tot 2 uur. Dan kijken of Jan de plank boven het bureau van Theresa wil maken. Dan kan ze daar haar cd´s opzetten.
Helaas Jan ging staken dus ik kon ook verder niets behalve de cd s van Theresa op haar bureau gestapeld want die zouden op die plank komen. Hij heeft nog wel voor mij gestofzuigd. Ik de was gedaan , de vaatwasser filter schoongemaakt en nog wat van die dingen. Hij zei dat doe ik morgen maar morgen moeten we naar Liezen en dan blijft er denk ik niet echt tijd over om wat te doen. Bij ons staat in ons deel trappenhuis vol met dingen die naar de zolder moeten schiet niet echt op zo. Eind van de middag kwam Jannick eerst koffie drinken en later nog terug om kippensoep te eten samen met Theresa die dat ook wilde. De deuren staan nog steeds open en ook nog steeds 23 graden en het loopt al tegen achten.
De kippensoep kon ik nog niet echt goed proeven maar het begin was er en met dat beetje toch met smaak gegeten. Morgen weer een dag en vast weer beter dan vandaag wat de gezondheid aangaat.