Trüb nass und kalter

Ik werd wakker en had het gevoel dat het licht was. Dus even gaan kijken hoe laat het was en het was zo waar half 9. Dus ontbijtje gemaakt voor Jan en mij. Dan snel douchen want vanmorgen wilde ik naar de tweede hands neurs hier in Gröbming. Nog even een bakie met Ingrid gedronken en dan met Jan op weg. We waren er net toen het open en de mensen naar binnen stormden. Samen met Theresa die ook mee was een rondje gemaakt en het was niet veel. Ingrid niets gemist dat ze geen tafel had gekregen. Heel veel mensen met babyspul , had het gevoel dat er bij stonden met handel . Dozen vol met een bepaalde maat en het zag er nog niet uit ook. Theresa vond een boekje en 2 dvd en voor Sabrina had ik duplo dieren gevonden. Ik heb heel erg veel duplo maar bijna geen dieren maar 3 of zo. Taart mee genomen voor bij de koffie Theresa had ook voor Ingrid gekozen en dan weer naar huis. Daarna is Ingrid nog even gegaan en was ook snel terug en zei hetzelfde.
Dan had ik woorden met Ingrid want ik vroeg haar of ze Theresa had aangemeld voor de Karate voorstelling en die zegt dan nee want ik kan niet met Sabrina. Ik had haar aangeboden dat ik samen met Jan zou meegaan. Maar nee ze wil zelf en volgend jaar is er vast weer zo iets. Ik ben daar boos over want Theresa is goed en wil graag verder komen dan moet je dit soort dingen doen anders kom je niet aan je gele band. Sport is sport en daar doe je veel voor en je verliest je interesse als er geen uitdaging is. Je traint toch niet elke week voor niets. Maar Ingrid is niet te vermurven , zelf nooit aan sport gedaan. Zo ging het met zwemmen met skien en nu met karate. Aan de ene kant praat ze op Theresa in je bent nu een groot meisje en aan de andere kant is ze overal te klein voor. Jammer want Theresa is zeer intelligent en komt zo niet verder . Dan moet je niet klagen als ze haar kont tegen de krib gooid.
Jannick was werken en had nog pech ook want zijn auto ging kapot en hij moest vandaar terug naar Schladming en dan later weer terug dus ipv een uurtje of 10 klaar was het nu 14 uur dat hij thuis kwam. Dan is je zondag ook weer voorbij.
Het weer is echt slecht koud regen en boven sneeuwt het. Maar het zakt flink naar beneden.