Ingrid, Jannick en Sabrina naar Wenen

Vanmorgen werd ik wakker en de rest sliep nog. Dus ben gaan douchen en toen ik er onderuit kwam was de rest ook wakker en kwam Jannick met Sabrina. Koffie gedronken en Theresa bleef in bed tv kijken.
Eind van de morgen gingen Ingrid en Jannick met Sabrina op weg. Morgen gesprek met de neuroloog in Wenen.
Ik ging met Theresa een spelletje doen in het Engels (ooit heeft ze deze gekregen van Diane) Ze kent de meeste woorden en we speelden bingo en memorie. Ik liet haar alles in 3 talen benoemen Duits,Nederlands en Engels. Dan middageten , poffertjes. Het is vandaag makkelijk dag. Dus straks de komkommer in plakjes , de kersen staan al op tafel. Ik heb nog sausjes bij de komkommer. Ik heb nog 2 gehaktballen en Theresa wil een paashaasschnitzel. Nog wat crackers met sandwichspread. En als het niet voldoende is heb ik nog wat andere snacks. Ik heb ook wat geleerd , ik weet nu wat een Panna of een Annap is of allerlei around the welt.
Theresa heeft nog een poosje Squala gespeeld en ze begon met Engels en dan voetbal. De laatste was vooral filmpjes maar ze wist toch meer dan ik had gedacht.
Het is zeer zwaar bewolkt en het was tussen de middag ongeveer 20 graden maar zakte dan weer. Het is tot nu toe droog gebleven (3 uur)De was van Ingrid droogde buiten niet dus nu maar bij mij in de droger gedaan.
Er kwam een vliegend beest binnen en zag eruit als een wesp maar zeker 8 tot 10 cm groot, Ik heb hem naar buiten gekregen. Zoiets nog nooit binnen gehad, zie bijgaande foto.
Lekker veel muziek luisteren dit weekend, Donauinselfest en veel oude open air concerten. Ik heb vrijdagavond het slotconcert van Mando Diao gekeken. Nu zit ik een oud concert van Ray Garvey (Reamon) te luisteren. Voor de ouderen ook genoeg artiesten op het Donauinselfest bv Semino Rossi, Ambros. Ik houd van Seiler & Speer, Christina Stürmer, Camo & Krooked, en gewoon heel veel wat ik niet ken maar toch lekker om te luisteren. Er wordt opgetreden op 12 Bühne van Schlager, Folk ,Rock voor ieder wat wils. Vrijdag waren het geloof ik al een miljoen bezoekers , ik zou het wel eens bij willen wonen inclusief het Campen. Jan is voor zo iets niet te porren en alleen ga ik niet.
Ik wil nog even mijn stoere zus Els noemen die in de 24 uur loop voor het KWF 40 km liep en 725 Euro kon doneren. (haar doel was 500)

Dat is een Hornisse . Wees blij met deze dieren. Zijn niet agressief en eten wespen. Zijn puur vlees eters en bijzonder. Heb elk jaar een nest. Steken kunnen ze wel heb dit nog nooit meegemaakt. Als je respectvol met ze omgaat kan je erg goed met ze samen leven

Marjanne 2019-06-23 19:42:58

Lieve Sabrina , heel veel sterkte straks met het onderzoek, maak er samen met papa en mama maar een leuke reis van

Christina 2019-06-24 20:20:52

Dat is een hoornaar. Giga wesp.