Een uitrustdag

Vroeg wakker maar heerlijk een hele poos Netflix in bed gekeken. Lekker warm en gewoon niets. Dan broodjes gebakken en ontbeten. Uiteindelijk ook nog gaan douchen. Een heerlijke niksdag heb ik mij voorgenomen. Alleen was nr. 7 nog gedaan en dan ben ik door alle was heen. Morgen begin ik dan aan het opruimen van al de was van de kinderen in hun kasten. Die van ons is wel opgeruimd.Dan heb ik middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. Dan verder met Netflix en de kachel aangemaakt. Het is maar 12 graden.
Dan later de F1 kijken.
Dat was dus weer winst voor Max maar ook een geweldig debuut voor Nyck de Vries, die zelfs 2 punten behaalde.
Jannick en Meli kwamen thuis en ik kreeg een zak verschillende broodjes, Bosnas en Bosna broodjes. Dus ik zei hem oh jammer geen Bosna saus? Zegt hij heb ik ook staat bij mij in de koelkast. Dus we hebben een Bosna als avondeten gegeten. Heerlijk maar wel veel. Verder alles rustig.
Jannick zijn vrachtwagen rijden is 2 weken opgeschoven omdat er nog iemand met vakantie is. Ze hebben personeel nodig maar ze vinden geen mensen. Niet voor het Lager en niet als vrachtwagenchauffeur.