Het heeft mij goed te pakken

Vanmorgen om 7 uur wakker van de wekker. De nacht goed doorgekomen dank zij de Medinight van Vicks. Ook niet al te droge mond. Ik had om 5 voor 9 een afspraak bij de Clever fit studio. Jan heeft mij weggebracht. Het is op het nieuwe industrie terrein aan de B320. Het is erg mooi, groter dan waar ik sport en hoogst modern. Alles wordt automatisch ingesteld enz. Dus een ronde gedaan. Je moet dan ook je hersens erbij houden want je moet een balletje op het scherm de goede route laten nemen en die bestuur je dus door de oefening die je doet. Dat was even wennen. Ook meer rust tussen de oefeningen. Ik ben altijd van hopla alles achter elkaar door.
Op dit moment vind ik de abonnementen te duur. Jannick en Meli gaan daar maar hebben voor het open ging een abo gekocht. Voor wat ik wil en doe kost het nu 70 Euro pm. Ik betaal bij Fitness lounge 30 euro pm. Dat houd ik nog maar even vol.
Thuisgekomen even douchen en omkleden. Jannick kwam boven om een bakkie van zichzelf te drinken. Hij heeft de autosleutels meegenomen. Hij rijdt deze week op Wenen met de vrachtwagen. De chauffeur die dit normaal rijdt is met vakantie. Dus laat thuis. Meli werkt vandaag en heeft de auto mee.
Ik was niets van plan behalve een beetje uitzieken. Geen trek want ik heb geen smaak. Ik heb getest maar geen corona. Dus eten voor Jan gemaakt.
Hij heeft het ook opgegeten. Ik ben naar mijn bed gegaan want ik voel me een vaatdoek. Er heerst van alles hier zelfs kinkhoest. Dat danken we aan al die tegenstanders van inenten.
Morgen weer een dag
Nog even allen feliciteren met Tobi die 7 is geworden.

Vanmorgen vroeg wakker en een poos tv gekeken. Dan opgestaan en alle ochtend dingen gedaan . Tegen 9 uur Jan eruit gehaald .Ik heb nu keelpijn en voel me nog steeds niet goed. Het heeft licht gesneeuwt en het is min 3 dus de bomen zien er prachtig uit . Gisteren hadden we temperaturen.tot 17 graden.

19 december
Malcolm vandaag jarig dus allen gefeliciteerd.
Verder veel slapen en kijken of ik op knap.

Dat doe ik ook op de sportschool ik heb mij ingeschreven voor 3 jaar en betaal dan 48 euro onbeperkt sporten,maar ga zelf liever naar de groeps lessen Xcore en BRN ,wat jij heb gedaan heet bij ons op de sportschool E gym