Joepi!! Eindelijk op het podium bij ÖM

Oostenrijk, Obertilliach

Zondag 8 maart 2009
Gisteren ben ik al heel vroeg met het Steirisch team naar Obertilliach vertrokken. We konden dan nog trainen en schieten. Mijn vader heeft me om 5.30 in Schladming afgeleverd waar Wolfgang met het busje atleten mij kwam ophalen.
Het is altijd heel gezellig en leuk om met elkaar op pad te zijn.
Vandaag was de wedstrijd een Einzel over 12 1/2 km en 4x schieten, liggend , staand,liggend , staand.
In de laatste ronde zag ik Wolfgang springen en brullen "je kan winnen".
Nou dat werd het niet maar met mijn 3e plaats op een Österreichse Meisterschaften ben ik zeer tevreden.
Ik heb 1-0-0-1 geschoten en dat is super.
Ik heb Erik geprobeerd te bereiken in de hoop dat ik aanstaande week in Ridnaun op de Europa Biathlon kan starten. Ik heb het aanbod gekregen om met de ÖSV mee te gaan naar Ridnaun en dan kan ik ook met hen onderdak. Ik kan dan met Iris Waldhuber en zo mee.Ook willen ze me helpen met inschieten en zo. Maar ik moet het eigenlijk vandaag weten want dan moet ik vanavond doorgeven.
Ik kan uiteraard alleen voor Nederland starten.
Hopelijk lukt het me om Erik te bereiken.

Ik heb de foto's van Waltraud. Jorran ze noemt jou Johan. Weer eens wat anders dan Fatima.
Ik zet ze hierbij.
Op de foto met Jorran kan je pas zien hoeveel sneeuw er op de Dachstein ligt. Foto's worden voor promotie doeleinden van Fit en Fun gebruikt.

8 maart 2009 14:51 | Door: Diane Buis Van Harte Gefeliciteerd!! Ga zo door!!!

molenaar.ruesink 2017-08-13 20:55:55

13 maart 2009 09:49 | Door: ineke Van harte!!!! Echt een geweldige prestatie! gr uit Werfenweng Ineke