Niet meer zo warm

Ik werd vanmorgen wakker omdat Ingrid Sabrina kwam brengen omdat het weer niet zo mooi was. Het regende maar was wel warm. Sabrina had het wel naar de zin. Dan nog koffie drinken met Ingrid. Het bleef de hele dag wat troebel met af en toe wel wat zon en regen. In de morgen lekker stoofvlees gemaakt voor morgen en overmorgen tijd genoeg vandaag. Het is er niet vaak stoofvlees dus als het er is neem ik het ook mee. Ik ben dol op draadjesvlees. Dan ook het eten voor vandaag gemaakt en samen met Jan buiten op het balkon zitten eten. Het was aangenaam warm en niet meer zo heet.
Dan alles weer opgeruimd en in de middag op Sabrina gepast want er kwam iemand voor Theresa om te testen voor haar ogen om te kijken of ze behandeling om beter te zien kan maken. Sabrina was het eerst niet eens met het feit dat we geen zin hadden met haar rond te sjouwen maar ze gaf zich toch over aan op de grond spelen en tegelijkertijd tik tak kijken en luisteren. Dan dacht ik wat is haar lip nou dik en rood dus even naar beneden gelopen en Jannick was al thuis gekomen en die keek er naar en die zei ze zit gewoon dom met haar mond open en steekt haar lip naarbuiten. Even later bleek ze haar hele luier vol te hbben dus waarschijnlijk raar zitten persen. Dus haar bij mama afgeleverd en de dame ging net weg. Theresa kwam boven en tegen vijven gingen wij naar de Bucherei en Ingrid was met Jannick en Sabrina naar de kinderarts. Hij belde net dat het langer duurt en of ik dan Theresa in bed wil leggen om 7 uur.
Zo was de dag nog snel voorbij zonder dat ik al te veel gedaan heb.
Ik had net Theresa gevraagd kom ik ga je in bed stoppen toen ze thuis kwamen dus nu zit Jannick aan de koffie en Theresa naar Mama.