Dag 6 Plopsaland de Panne

België, De Panne

Het was vroeg vanmorgen want Sabrina was om half 6 wakker dus allemaal op tijd. We gingen naar Plopsaland de Panne in Belgie. Er was heel veel mist en nog heel donker maar we kwamen goed vooraan tot dat we in Belgie waren. Grote wegprojecten en geen enkele wegbewijzering , de navi wist de weg niet en het ergste wij moesten tanken en eerst eentje die dicht was dan eentje met een kaart die we niet hadden en de stress sloeg volledig toe. Op het moment dat we echt ook de reserves op gereden was kwam er een tankstation. Dan zien terug te komen op de weg en uiteindelijk lukte het om tegen 10 uur aan te komen en we waren zelfs eerder dan Jannick. Overal mooi weer onderweg vanaf dat de mist opgetrokken was behalve in Plopsaland daar was dikke mist en best fris. Gelukkig werd het steeds dunner en kwam de zon door en werd het super weer.
Ik vond het een leuk park en ik denk dat Theresa het meest genoten heeft. We bleven tot het park om half 6 dicht ging en dan naar huis voor ons met de zweetdruppels van ellende omdat we de goede weg niet konden vinden , we hadden er al verschillende geprobeerd en elke keer was het fout. Jannick gebeld en die zei probeer googlemaps en ja die gaf aan dat we een afslag moesten nemen voor de ellende en dan op een andere manier door de ellende en een of andere N weg. De navi bleef kilometers lang aangeven keren maar we hielden vol. Googlemaps gaf ook aan dat we heel veel tijd konden terugpakken met een alternative route en dat was een lekkere rustige weg en zo kwamen we in Nederland aan via Sas van Gent en door de havens daar. We waren zielsgelukkig dat we aangekomen waren en weer voor Janick maar die waren wat te eten gaan halen. Wilden wij ook maar we waren te laat terug. Dus uit de koelkast gesnaaid. De familie kwam thuis en die verdwenen allemaal gelijk naar bed. Wij nog even zitten en warm worden want we hadden de airco aangehad want we hebben nog steeds last van de wespen vanmorgen was het net een horror film ze kropen in grote getalen over het raam van de badkamer en soms ziet toch eentje kans om ergens binnen te komen.

Wauw! Wat een heerlijke dag!