Winters

Vanmorgen werd ik wakker van de wekker om 7 en even later kwamen ze Sabrina brengen. Ik had Kika aangezet en er kwam iets waarbij Sabrina echt aan het schaterlachen was. Wij moesten lachen om haar. Ik had de sneeuwschuiver al bij het wakker worden gehoord dus dan weet je al sneeuw. Inderdaad een 20 cm sneeuw en het sneeuwt nog heel ligt. Hoger is er tussen de 70 en 100cm gevallen. Daar zijn de skigebieden blij mee en nog poedersneeuw ook. Wel is er al heel groot lawine gevaar in de bergen door de harde stormwind die er is geweest. En het waait nog steeds flink. Daar heb je op de pistes geen last van maar de mensen snappen niet dat je daar buiten gevaar loopt. Ik vind dat ze dan ook die reclames met skiers die in de ongerepte natuur skien moetn verbieden dat roept op om het gevaar op te zoeken. Ik ben nadat Sabrina gehaald was weer in slaap gevallen en om half 10 opgestaan, Fiep lag helemaal lekker tegen me aan.
Ik heb fotos van Angela gekregen van Tobi van de opvang en fotos van het sinterklaasvieren .
In de morgen heb ik seroendeng gemaakt, ik had nog zoveel doppindas. Dus gisteravond al die doppindas zitten pellen en vanmorgen dus verwerkt in de seroendeng. Het is de eerste keer dat ik het zelf gemaakt heb, in Nederland kocht ik het gewoon kant en klaar. Het smaat super lekker en zeer goed gelukt. Eigenlijk ook niet veel werk. Dus de restanten van gisteren met de seroendeng van vandaag erbij. Het is een flinke bak geworden dus ik kan heel lang vooruit.
Net met Jan samen gegeten en de babyfoon voor Sabrina. Die heeft koorts en slaapt.
Ik heb een filmpje gekregen van Diane , het zou 2006 moeten zijn maar ik weet het niet helemaal zeker omdat we in die periode ook aan het verhuizen wren naar Ootenrijk. Maar het is een leuk fimpje dus hierbij het linkje. https://youtu.be/dybKyF2tqt8