Lachen met Jochem Myer

Sonntag 23.November
Beetje troosteloos weer donker somber en nevelig. Jannick kwam om half 9 vragen of hij kon komen ontbijten en dat was uiteraard goed maar ik wilde wel eerst even douchen maar hij moest toch ook Theresa nog doen.
Dan gezellig ontbijten en daarna lachen met Jochem Meijer. Jannick heeft een box met alle 3 de voorstellingen gekocht , de eerste hebben we ooit in de schouwburg gezien en heb ik zelf maar de andere 2 nog niet gezien. Ik heb ongelooflijk genoten en dan middageten. Weer met zijn drietjes en daarna ging Theresa slapen , Jan fröbelen en Jannick en ik de laatste voorstelling kijken. Bij de extra´s is een filmpje waar hij door Leiden loopt en het is toch wel heel leuk om te zien waar je opgegroeid bent. Dan zijn Jan en Jannick de trampoline gaan afbouwen, die kan je in de winter niet buiten laten staan. Ik gewoon nu even niets.
Ik had nog met Jannick over de Krampuslauf , en het klopt wat ik schreef en dat dat is allemaal voorgeschreven , weinig pyrotechniek want het mag niet meer, overal licht, grote afstanden tussen de passen en het duurt zeker tot 11 uur half 12 nou dat was ons te lang staan. Het is er niet leuker op geworden.
De helnacht is een soort brave optocht geworden.
Als het weer volgend jaar goed is gaan we naar de Krampuslauf in Aigen die is altijd tegelijkertijd en met 600 Krampussen kleiner maar die hebben we og nooit gezien.
Zo dadelijk denk ik toch maar een rondje lopen beetje frisse lucht happen.