Jan weer voor het eerst naar zijn werk

Oostenrijk, Schladming

Montag 6.März
Zo wat er aan komt van het weer ? Het hoosde gistermiddag al en in de avond ging de zon even schijnen maar ze geven dus kouder nat en dinsdag sneeuw tot in diepe lagen op. Maart roert zijn staart dus.
Gistermiddag ook even de inspectie bij Annemarieke gemaakt en dan van de week soppen want er komen niet gelijk gasten dus we kunnen rustig aan doen.
Gisteravond zei iemand toen er werd gevraagd wat is je hobby dat ze graag handwerkt en haar kleinkinderen. Nou het eerste is geen hobby van me en het tweede is voor mij dagbesteding.
Vanmorgen weer vroeg wakker en maar wat ontbijt tv nadat Ingrid weer terug was op me gemak de rest. Alles was wit van de sneeuw buiten maar het werd al snel erg warm. Super zonnig. Moesten wel vroeg de deur uit want ik had om half 11 een afspraak bij de tandarts. Viel gelukkig mee, de vulling die achter mijn tand zat moest vervangen worden. Hij heeft gelijk mijn ondertand bijgeslepen want die prikte in mijn voortand. Ik ga nooit graag maar het was een gezellige maandagmorgen daar. Er waren ook voor ons bekenden en ook al zat het vol iedereen had wel een verbinding met iemand . Gelijk een afspraak voor mei dan begint hij aan het gat tussen mijn tanden met een prothese te vullen. Eerder gaat gewoon even niet helaas is mijn portemonnee niet bodemloos . Eerst naar Nederland feest vieren en wat vakantie houden. Het grote aftellen is begonnen geen 4 weken meer. Ik heb een kalender aan de deur hangen en daar teken ik pictogrammen voor Theresa in en kruis de dagen af. Een kerk voor de doop van Sabrina, een vlag voor de verjaardag van Mama, een bed voor de dag dat we in Salzburg slapen en een vliegtuig op de dag dat we vertrekken. Ze was helemaal blij toen het Februar papier er af mocht.
Rond het middaguur terug en dan maar iets uit de vriezer eten. Lekker pannenkoeken gevuld met zalmragout.
Jan nog even gestofzuigd voor me en ik Fiep even geborsteld buiten. Ze haren zo erg nu. Maar Felicia houdt niet van borstelen. Die bijt in je handen als je het toch probeert.
Jan nu ondertussen voor het eerst weer naar zijn werk, dat zal hem niet meevallen na zo lang thuis met ziekteverlof. Maar wel blij dat het normale leven terug keert.

Fijn dat het weer zodanig goed gaat met Jan dat hij weer kan gaan werken. Liefs,