Heeeeeeettttttttttttttttttttttt

Vanmorgen werd ik om 10 uur wakker en het was al heet met 29 graden. Snel zonwering uit en alles open gedaan. Dan douchen en de rest.
Broodjes gebakken en ontbijten met een kop koffie. Dan laat ik een gelukkig leeg koffieglas vallen en de hele keuken onder de glassplnters. Opruimen en de vaatwasser verder leeg gemaakt zonder het uit mijn handen te laten vallen. Ik denk dan maar scherven brengen geluk. Ik ben met Jan samen naar Stainach gegaan, eerst de Landena waar ik super happy vandaan kwam want mijn voorraad smoothys weer aangevuld en zelfs 3 verschillende smaken. Nog heerlijke limettentopfen en vanilletopfen. Weer kaasjes en nog wat van alles en nog wat. Die smoothys zijn zo goed. Ik mik er eentje in een groot glas met water heerlijk met dit warme weer. Ook weer traytjes met ijskoffie meegenomen. Helaas dit keer geen DE maar bio koffie. Een duur merk betaal je 1,59 voor en ik heb ze voor 45 ct stuk. Wat pastasaus meegnomen voor 74 ct stuk. Die neem ik mee op vakantie de kinderen eten graag pasta en deze sauzen zijn zeer goed. In de winkel kosten ze 2,49. Deze eten ze ook graag . De kaasjes zijn ipv 250 gram slechts 230 gram , een normale 3 euro en deze 1,30. Daarna naar de hofer. De reclame gaat vandaag in en duurt ook morgen. Dan is het dus gewoon allemaal uitverkocht. Dan nog even naar de Penny en hop naar huis. Wat middageten gemaakt , goulashsoep met brood.
Dan is de morgen al bijna gelopen. In de middag nog even 2 wassen gedaan en die liggen alweer in de kast.
Eind van de middag kwam Ingrid de kinderen brengen. Dan heb ik eerst avondbrood gemaakt en daarna beide onder de douche want ze hadden gezwommen en Ingrid doucht ze dan niet in het zwembad of thuis. Ze stinken dan naar chloor .Nu weer lekker fris en ze ruiken weer lekker.
Theresa en Sabrina zitten nu in ons bed en Theresa wil dan straks de familiefilm op RTl kijken maar wel met zijn allen.
Jannick en Meli vertrekken morgenochtend om 6 uur vanaf het RK en komen dan zondag ergens weer terug
Eind van de middag werd het steeds zwoeler en trok het dicht wat het nog erger maakte ,We hadden 35 graden gehaald. Er kwam een minimaal buitje maar er komt vast wel meer .