Naar Nederland

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Vrijdag 2 juli
We gaan rond 8 uur op weg naar Nederland. Het is heet en zonnig.
Het gaat gewoon lekker en voorspoedig tot voor Keulen. Wegen afgesloten door ongelukken, vakantiedrukte, weg werkzaamheden en wat je nog meer kan bedenken. File en file en file. Dus besluiten we om over Venlo te gaan. Dat ging goed tot we op de A67 zaten en voor onze neus de weg werd afgesloten door de enorme branden die wij ook al gesignaleerd hadden. Goede raad is duur maar we stonden direct voor een oprit en aangezien de vrachtwagens die daar op stonden achteruit er weer afgingen besloten wij ook om daar achter aan te gaan. Dan via binnendoor naar Den Bosch dan omhoog terug naar de A12. Ondertussen zijn we in Venray wat gaan eten want trek hadden we wel gekregen. Lekker op een terras heerlijke Hollandse snacks.
We waren aardig gaar toen we bij familie de Wit aankwamen.
In de auto hadden we al meegekregen dat Nederland gewonnen had want ik werd op de hoogte gehouden door een vriendin met smsjes. Wij dachten eigenlijk toen binnen 10 minuten een doelpunt tegen hen viel dat het over zou zijn maar zie het kwam toch nog goed.
Ik ben snel naar bed gegaan.