Jannick Nederlands Kampioen Zomerbiathlon

Nederland, Arnheim

23 september
Jannick had het plan opgevat om toch nog mee te doen nu hij in Nederland is met het NK zomerbiatlon in he Nationaal Sportcentrum Papendal.Het werd door de KNSA georganiseerd.Het deelnemersveld wordt wel steeds groter.
Hij moest in de 2e serie starten, hij liep gelijk op kop en heeft dat de hele wedstrijd vol gehouden.Jorran Klaassens heeft hem constant op zijn nek gezeten maar kon hem niet pakken.Dus Jannick mag zich nu Nederlands kampioen zomerbiatlon bij de junioren noemen.Niet gek omdat even mee te pakken.Ilonca Leijn werd bij de meisjes kampioen.
Terug naar huis belde Hilde om te vragen of we ook bij de Burger in Veenendaal wat gingen eten. Dat leek ons gezellig en dat was ook heel gezellig. precies voor de deur bij de Burger ging er een auto in vlammen op. We dachten allemaal dat het spectaculair zou zijn met ontploffingen zoals je altijd in films ziet maar zo ging het dus helemaal niet. Hij brandde heel tam stukje bij stukje uit met plofjes als de banden stuk gingen.