Olivia 9 jaar

Olivia 9 jaar.

Sonntag 9.August
Vandaag mijn kleindochter Olivia jarig , 9 jaar geworden.
Jannick kwam met Theresa al vroeg en hij vroeg ons of hij nog een poosje kon gaan slapen.
Hij heeft gisteren vanaf 9 uur tot 23.30 in de feesttent gewerkt. Toen was hij het helemaal zat. De avond ervoor tot 4 uur dan heb je wel wat slaap te kort gehad denk ik zo.
Opnieuw een bloedhete dag en het blijft zeker de komende week zo . Het is dit jaar een beetje veel van het hete weer.
Jannick had tussen de middag op pizza getracteerd en dat hebben we ons laten smaken.
Dan ging hij met theresa naar beneden. Dan na haar slaapje ben ik met haar in de tuin gegaan, zij knoeien met water en zand en Oma in de ligstoel. Jannick ging om 5 uur in vol ornaat op condoleance . Jan en ik zijn met Theresa een ijsje gaan halen.
Om 20 uur was de rust bij ons wedergekeerd.
We kunnen wel lachen om Theresa, toen ze haar Dirdl had gepast wilde ze ook een tasje net als Oma. Ik heb het hengsel helemaal klein gemaakt dan kan ze hem omhangen. Nu wil ze elke keer als ze een jurk aan heeft en we weggaan zoals nu met een ijsje eten een tasje. Maar vandaag wilde ze niet weg zonder een lipstick. Heeft ze niet van mij want ik heb er geen in mijn tas.
Het mag dan een rauwdauw van een kind zijn, soms is ze toch een echt meisje.