De week goed begonnen

Vanmorgen vroeg wakker en een slechte nacht gehad , gewoon erg onrustig. Wakker voor ik er uit moest dus wel medicijnen en de katten gedaan en snel terug want het was koud. Het sneeuwde en erwas vannacht wel weer wat bij gekomen miet zo veel als gisternacht. We blijven de hele week sneeuwval houden.
Ook al mag de Rosemialm niet open door de corona ,de liften gaan wel volgende week open. Er is 40 cm nieuw sneeuw gevallen en dat was tot gisteren. Ze zijn ook hard aan het werk aan de loipen en aan de kinderpiste in Gröbming.
We zijn om half 11 aan de wandel gegaan naar de bank. Daar waren we netjes op tijd. Een keurig en net gesprek (de voorgaande ook) en alles is geregeld. Wat het huis aan gaat kunnen we op dit moment opgelucht ademhalen. Gelijk wel enige zaken van ons zelf weer op een rij gezet en ook iets wat door toedoen van een bankbediende jaren geleden was veranderd hebben ze voor mij weer actief gekregen. Het is wel zo dat ik nu verantwoordelijk ben voor veel van Jannicks financiele zaken. Verder houdt Meli hem aan een kort lijntje en die is ook streng voor hem.
Nu kan ik mij op alle gezellige dagen gaan voorbereiden die er altijd zijn aan het eind van het jaar. Nu eerst de Adventstijd genieten en de Sinterklaastijd. Daarna mijn verjaardag, gevolgd door de kerst en oud en nieuw. Dan hopen we in hoofdletters dat 2022 een goede start heeft en ons een betre jaar brengt dan 2021.
Maar ook nu mijn rust nemen en een beetje voor mezelf zorgen anders haal ik de nieuwe aardappelen niet.
Ondanks alles en dat ik op de goede weg ben toch nog wat depri.
Middageten gemaakt en met Jan samen gegeten. Dan wat boodschappen gaan doen
Dan ben ik begonnen met de kerstkaartjes maken , nog niet klaar want ik had schrijfkramp. Maar morgen weer een dag.
Nu Jannick alles heeft afgegeven aan de Schulbnerberatung en die contacten gelegd heeft met de schuldeisers belagen ze hem. Hij heeft gebeld met de Schuldnerberatung en die regelen dat. Maar het is beangstigend want degene die ze er op afsturen zijn geen nette . Al zou hij willen hij mag niet betalen. Maar ze proberen het toch.