Van alles en nog wat dag

Vanmorgen was ik net aan het wakker worden toen Ingrid de babyfoon bracht. Dan zijn Jan en ik niet geheel enthousiast opgestaan.
Dan heb ik om half 7 Theresa eruit gehaald en om 7 uur Sabrina. Jan een stukje mee met Theresa om 7.15 en dan om 7.45 heeft hij Sabrina naar de Kiga gebracht en ben ik gaan douchen en aankleden. Jan is na thuiskomst gaan douchen.
Gelukkig schijnt de zon nu en wordt het snel warmer, genieten voor het slechte weer los barst.
ingrid had gisteren de schoolfotos van Sabrina gekregen en die zijn echt leuk geworden. Hoewel je wel duidelijk ziet als Sabrina lacht dat aan een kant een lichte verlamming in haar gezicht te zien is. Gek dat een foto dat meer benadrukt dan we het zelf aan haar zien. Ook de fotos samen met Theresa zijn erg leuk geworden.
Jan was in de tuin distels uitsteken, het was erg mooi weer. Dan is hij Theresa tegemoed gaan lopen zodat ze samen naar de KIga konden lopen om Sabrina te halen. Het eten was ondertussen klaar. Bami en Pepesan, kroepoekjes gebakken. Theresa bleef eten ook van de pepesan dan had ik al zo veel mogelijk de sambal eraf geschoven maar ze vond het lekker.
Zou het feestje van Leni volgende week donderdag zijn is het nu vrijdagmiddag. Dus kan Theresa toch naar de blokfluitles op donderdag , maar ze moet eerder weg van het feestje op vrijdag want ze gaat bij Taekwondo een proefles volgen. Dat is ook in de school - De karatelessen betaal je ondertussen 60 Euro per maand voor en het gaat erg achteruit, ze hebben in alle jaren nog geen enkel evenement door kunnen laten gaan. Toen ze daarmee begon wisten we niet dat er een Taekwondo school in Gröbming is. Ze maken verder geen reclame of zo. Als het haar bevalt stopt ze in Schladming met Karate en gaat ze Taekwondo beoefenen. De man staat zeer hoog aangeschreven en ik ken ouders die hun kinderen uit Aich hier heen laten gaan voor de lessen. Voor ons allen is het uiteraard fijn dat het dan ook in Gröbming is. Hij geeft lessen in Admond, Liezen, Irdning, Aigen en dus ook in Gröbming. Hij heeft de 7. Dan in Taekwondo en de 6. in Hap ki do en is international scheidsrechter.
Ingrid kwam thuis van haar werk en heeft ook even middageten gedaan. Dan gaat ze straks met Theresa naar de Karate en komt Sabrina bij ons. Zo komen we de dagen ook door.

Wat een leuke foto’s van jullie 👸👸

Anja 2020-10-09 16:25:40

Wat een leuke en mooie foto’s

Erna 2020-10-09 20:26:51

Wat een prachtige foto's zijn het geworden, je ziet ook in de foto's van Sabrina haar wilskracht erin, wat doet ze het goed en wat gaat ze goed vooruit, en wat staan die jurkjes hen beide goed

Christina 2020-10-10 05:42:02

Wat een leuke foto's Kinderen om trots op te zijn.

Liduina 2020-10-10 10:38:39

Prachtige foto's van prachtige kinderen!!! 😘