Dag 12 Hieper de piep voor Ingrid.

Ik werd wakker omdat Fiep mij kusjes gaf en zachtjes in mijn oor beet, ook Felicia stond ernaast. Dan weet ik al hoe het is laat en ja hoor het was al 9. Opgestaan en eerst de poezebeesten eten gegegeven. Heerlijk uitgerust en zowaar minder rugpijn. Dan zelf de badkamer in. Ik stond net in de kleding kwam Ingrid boven met de meiden. De monteur was gekomen. Dus het begon gelijk gezellig en veel rotzooi. Theresa mag al een paar dagen dingen laten staan op de vloer van de huiskamer dat werd snel uitgebouwd. Het is voor Theresa niet makkelijk dat Sabrina nu ook van alles wil want het is in ieder geval anders dan wat zij wil,
Vandaag is Ingrid jarig dus het is een fijn geschenk dat de monteur toch is gekomen , wel nieuwsgierig wat er nou mee was. Het water liep ergens net zo hard eruit als het erin ging.
Het is buiten zeer winderig dichtgetrokken maar niet helemaal donker. En het is nu pas 2 graden .

De wasmachine gerepareerd, fabricagefout een slang ergens binnen in stuk. Zegt Ingrid nou ik hoef geen apparaten meer van de Hofer. Dan ik ,dat kan je overal overkomen en je ziet hoe snel ondanks de coronatijden je een monteur gekregen hebt. Ze geven vaak langer garantie bv mijn printer had bij hen 2 jaar en overal is dat 1 jaar. Een week of zo voor de garantie afliep kapot ik moest het insturen op hun kosten en kreeg een nieuwe thuis bezorgd.
Koffie gedronken en dan aan het werk, Jan was al begonnen met het plafond te witten. Het is super verf van de Action iets van 27 Euro voor een grote emmer met 8 liter. Het dekt in een keer, je ruikt er niets van en het droogt snel. De keuken ziet er super uit.
Middageten gemaakt , ik had nog gevulde kalkoenrollade van de kerst over in de vriezer met een lekkere saus erbij gemaakt met wat room. Zoete aardappelfrietjes met sourcreme , gemengde salade. Ik kan niet zeggen dat het niet smaakte.
Nadat Jan klaar was met het plafond ben ik gelijk de vloer gaan doen. Nu alles eruit was en geen kleed op de vloer kon ik even mijn gang gaan. eerst gestofzuigd dan gereinigd en dan nog een keer met speciaal schoonmaakspul. De deur open ondanks dat het niet meer werd dan 2 graden. Kon alles goed drogen . Dan zijn we onze huiskleren gaan aantrekken en beneden koffie gaan drinken en taart eten. Ze had geen slagroom dus ze had een appelvulling gemaakt en een creme van zure room en yoghurt en een Himbeeren glazuur. Zag er goed uit en smaakte nog beter. Ze had haar verjaardagscadeau al gekregen ( de pluksla groeit als kool) maar ik had een bus met strooibloemen achter gehouden die kreeg ze vandaag.
Dan weer terug want er was nog werk te doen. Alles op zijn plek terug gezet met Jan . de laatste delen van mijn vitrine kast gedaan . De keuken doet bijna pijn aan de ogen zo schoon .
Jan heeft iets gemaakt waardoor mijn kapotte schuifgordijn nu hangt en zelfs schuiven kan. Nu tot maandag vrij wat klussen aan gaat.
Een zeer tevreden gevoel , keurig alles volgens planning verlopen.

Gefeliciteerd allemaal, maar vooral Ingrid. Gezellige avond 🎂☕️🎉

Anja 2020-03-26 19:29:52

Gefeliciteerd (met) Ingrid!!!! 🍾🎂😘

Annemarieke 2020-03-26 22:33:34

Ingrid van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en de kids met mama

christina 2020-03-27 03:28:54

Een beetje laat, maar ben al 2 dagen ziek lichte corona verschijnselen wel hoge koorts maar niet zo heel erg benauwd. Ingrid als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.