De dag was snel om

Vanmorgen om 8 uur wakker , een half uurtje tv en dan douchen enz. De zon schijnt en een blauwe lucht. Dat is al beter dan gisteren want toen was er een koude wind en eerst mist. Een poosje aan de kerstkaarten gewerkt. De post bracht een enorme doos en aan de winkel te zien is dat het verjaardagscadeau voor Sabrina, Ik heb het naar de keuken van de familie beneden gesjouwd.
Vanmiddag heb ik een afspraak in Schwarzach. Dus dat kost de hele middag met heen en weer rijden.
Weer wat aan mijn kerstkaarten gewerkt en het middageten gemaakt. Ik heb een volkorenpizza gemaakt met restant gorgonzola, mozzarella en geraspete Goudse kaas., tomatensaus en wat kruiden en olinvenolie. Smaakte prima nu even zitten en dan op weg naar Schwarzach.
Dat begon al goed want we konden de 320 niet oprijden dus eerst naar beneden en dan onderlangs en bij Pruggern dan toch de 320 op.
Het was vrij druk maar we kwamen goed in Schwarzach aan. Het was daar heerlijk weer . Jan parkeert de auto als het kan langs de weg en dan loop ik er naar toe. Het ging allemaal vlotjes door alle controles en toen dacht ik oh ik loop buiten langs altijd zo benauwd in het ziekenhuis. Maar niet eraan gedacht dat je wel naar buiten kan maar niet naar binnen dus toen een ambulance iemand bracht en de deur open ging ik hup naar binnen. Ik was snel aan de beurt en het enige is dat mijn medicijnen verhogen . Verder nog geen uitslagen.
Bij het terug rijden even in Sankt Johann gestopt bij de Lidl en dan gelijk bij de JET daar tanken. Toch wat goedkoper dan bij ons.
Bij thuiskomst gelijk de koffie machine aangezet, Ik had zeer lekkere Krapfen meegenomen en die lieten we ons erbij smaken. Maar goed dat ik er maar 2 had meegenomen want ze smaakten naar meer.
Nog even met Jannick gebeld en alles goed daar. Nog 2 nachtjes dan mogen ze naar huis.