lente gevoelens

Freitag 3.März
Weer mooi op tijd wakker en wat tv kijken en het ochtend ritueel. Daarna lekker douchen ontbijten en aan de gang . Huishoudelijke plegen gedaan.
We eten vandaag Spaggetti met inktvis moet toch wat verzinnen.
Jan is aan het passen en meten in de keuken voor mijn planken die in de hoek moeten komen. Dan kunnen de grote keukenapparaten daarop staan. Ze nemen anders een hele kast in beslag. Broodbak enz zijn vrij groot hebben toch een plek nodig. Staan nu in de gangkast maar die heb ik voor andere dingen in gedachte. Ik denk dat ik zelfs mijn frituurpan daarop kwijt kan. Die staat nu altijd in de hoek op het aanrecht.
Het is mooi weer en vrij warm, maar het trekt toch ook weer dicht dus al minder warm dan vanmorgen met 17 graden. De afgelopen dagen heeft het boven behoorlijk gesneeuwt ook op de Stoderzinken. Die zijn daar vast wel blij mee want zijn afhankelijk van natuursneeuw. Eigenlijk boven de 1000 m genoeg sneeuw. Hier bij ons komen nu langzaam aan groene plekken te voorschijn.
De annulering van de auto is gedaan en de reservering opnieuw de deur uit. In samenwerking met de verhuurster. Nu even wachten op geld terug en dan opnieuw betalen want helaas groeit het niet op mijn rug. De nieuwe regeling is denk ik wel beter die vanaf 1 maart geldt maar ik blijf het stom vinden dat je moet annuleren als er een verkeerde tijd gepland staat.
In de middag samen met Jan en Theresa naar de apotheek in het zonnetje gewandeld. De eerste krokusjes en sneeuwklokjes gezien op de plekken waar geen sneeuw meer is. Dat geeft me toch het gevoe dat de lente in zicht is en zeker al je dan ook nog in het zonnetje loopt.