Laura en Randy gefeliciteerd

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Zondag
Moederdag, helaas moest ik mijn eigen ontbijt maken en ook voor de anderen.
Jannick had dropjes voor me en een lief rozenplantje met een hart erin. Ik heb ook maar gereserveerd bij de Pruggenerhof voor het moederdagdiner. Gaan we met zijn vieren eten en dan kunnen we vanaf daar Viktoria naar Stainach terug brengen. We zijn dan al aardig op weg vanaf Pruggern.

Het was supermooi warm weer en Jan en ik zaten in de zon toen een verre buurman met de auto voorbij kwam om het overlijden te melden van Karin Steiner uit de Lodenwalker familie. We kregen de uitnodiging tot het bijwonen van de begrafenis en de kerkdienst en we kunnen bij Lodenwalker afscheid nemen. Moet me nog even goed laten informeren over de gebruiken want het gaat hier allemaal een beetje anders dan in Nederland. Ze was nog vrij jong (49) , ze is aan de Krebs gestorven . Dinsdag vindt de begrafenis al plaats.
Een lekker stuk gaan wandelen met Jan. Toen kwamen Einar en Haje nog even langs op de mountainbike.
Toen Haje hoorde dat we gingen eten leek het hem wel iets om mee te gaan.
Dus ’s avonds met zijn allen lekker gaan eten. Omdat Viktoria haar spullen had laten staan moesten ze eerst terug naar Ramsau en daarna heeft Jan haar weggebracht samen met Jannick. Die kon niet rijden want hij had gedronken dus Jan moest wel rijden.

Maandag 11 mei

LAURA EN RANDY GEFELICITEERD MET JULLIE VOORGENOMEN HUWELIJK
Maak er een leuk en onvergetelijke dag van.

Vandaag in ieder geval weer super mooi en warm weer.

11 mei 2009 09:35 | Door: Randy & Laura Bedankt! Wij gaan 28 mei a.s. in ondertrouw.