Ze gaan maar weer naar een huis kijken

Mittwoch 19.März
Wat een verschil met gisteren, nu donker somber en het stormt bij 7 graden.
Ingrid kwam met Theresa koffie drinken en Theresa´s mondje staat niet meer stil.
Dan met Jan naar Gröbming om mijn afspraken bij de fysio te maken. Er staan er nu 7 en elke keer 3 verschillende behandelingen. Er waren er 4 aangevraagd maar 1 wordt niet vergoed dus ook niet bij die praktijk gedaan. Vind het wel even goed zo. Dan nog even in de MEZ gekeken want Ingrid had gezegd dat er 70% korting bij de NKD is. Voor mezelf niets gevonden maar wel 2 korte broekjes en 2 bijpassende shirtjes voor Theresa gevonden voor nog geen 4 euro. Dan loempia´s en spek voor op het roggebrood gekocht bij de Unimarkt ernaast en een gratis boekje voor Theresa erbij over kaasmaken en hooimelk.
Ik had vanmorgen vroeg de erwtensoep al gemaakt uiteraard met Hollandse rookworst. Dan lekker zo eten met de roggebrood met spek erbij.
Net vond ik als verrassing fotos van 2 boefjes op mijn whats app. Dat maakt onze dag weer helemaal goed. Nog 8 nachtjes slapen en dan........................moeten we nog een nachtje in Nederland slapen voor we iedereen weer zien.
Het is grappig dat ik nu naar tuinmeubelen aan het kijken ben, want 15 jaar terug hadden we onze tuinmeubels van de kinderen gekregen toen we trouwden. Ik heb nog wel stoelen en ook de kussens nog maar verder niets meer. Tegenwoordig heb je van die leuke zithoeken en dan onder een paviljoen. Beetje aan het rondkijken voor een stukje recreatiegrond, had al iets gevonden bij Rottenmann een grote visvijver met een stuk grond erom heen maar ik vind het net iets te ver weg om heen te gaan . Wil gewoon iets in de buurt hebben zodat je ook voor een paar uurtjes kan gaan want Jan werkt tenslotte nog steeds.
Het huis gaat het niet worden helaas . Dus zoek ik maar een grondstukje waar we een zandbak en klimdingen kunnen neerzetten en waar we zelf ook heerlijk in de zon kunnen zitten en het liefst waar we ook een tuinhuis op kunnen zetten.

Net kwam Jannick voorbij om te vragen of ik morgen eind van de middag kan oppassen. Ze geven niet op en gaan weer een huis bekijken deze is goedkoper maar wel verder weg voor Ingrid om naar haar werk te gaan en ook voor Jan wordt het dan moeilijk. Maar goed voorlopig werkt Jan tot na de zomer en dan wordt het misschien toch afbouwen want Irdning gaat dicht en alleen Schladming gaat Jan dan zeker niet doen .