Chaos dag

Vanmorgen wakker van de wekker en gelijk opgestaan want vandaag staat Christine op het programma. Jan bleef liggen dus ik vroeg hem op te staan en dan staat hij in zijn onderbroek in de keuken wat gaan we doen. Ik zeg hem het is woensdag dus ik moet naar Christine. Dan wordt het weer een probleem want ik ben dan 2 weken vrij en daarna wordt het dinsdag.
Jan mij weggebracht en hij reed weg en ik stond voor een gesloten deur . Dus snel jan gebeld dat hij even moest wachten. Dan Christine gebeld en zie ze waren toch thuis. Jan weer gebeld dat het in orde was. Ik had beter gewoon naar huis kunnen gaan want het was chaos. De jongens waren thuis en die lopen in de weg en blijven op hun kamer. Dus 2 kamers vielen af. De huiskamer lag Thomas op de bank en die wilde niet gestoord worden. Dus dan viel de huiskamer en het atelier af. Wat overig was heb ik gedaan en de beneden verdieping was afgesloten ik dan niet, Dus na een uur gezegd klaar , koffie gedronken met Christine en Jan gebeld. Voelde eigenlijk allemaal als overbodig. Thuis gekomen douchen en omkleden . Dan wilde ik weten hoe de financien ervoor stonden dat ging niet want de bank lag er wegens problemen uit. Dat er problemen nog niet geheel opgelost waren zag ik daarna. Transacties die waren gedaan wel gedaan maar in de verkeerde volgorde niet naar datum. Dan krijg je ik heb van het geld wat er op stond betalingen gedaan´en nu waren die betalingen gedaan zonder dat er geld op stond en dan moet ik 2 euro per betaling straf betalen. Mijn geld is niet bijgeschreven. Het geld stond erop toen ik betaalde want ik kan anders geen online betalingen doen. Dus mijn pakketje van 2,99 euro kost mij nu 4,99 euro. Veranderen ze het niet dan ga ik naar de bank.
Doet mij denken aan een poosje terug toen ik in Stainach stond en ik kon geen geld opnemen omdat er geen geld was , dan betalen ze de rekeningen en daar straf op en dan schrijven ze het geld bij dus ik kon een uur later wel geld opnemen. Te gek voor woorden.