Samstag

Samstag 21.Februar
Hieper de piep Jeroen is jarig dus gefeliciteerd-
Waarschijnlijk de laatste super mooie zonnige dag .Om 5.45 kwam Ingrid met Theresa en die maar bij ons in bed genomen. Ze had vannacht bij Ingrid geslapen en dat ging in ieder geval beter . Bij ons wilde ze niet echt maar toch nog wel tot tegen achten in bed gebleven.
Ze wil niet echt iets eten geen ontbijt maar ook geen lekkere dingen. Vanmorgen heeft ze lief gespeeld en toen ze echt vervelend werd heb ik haar toch in bed gelegd en ze is denk ik toch in slaap gevallen want ik hoor niets meer.
Dus nu zelf ook heel even bijkomen. Ingrid werkt als het goed is vandaag tot 16 uur dus is ze niet zo heel laat thuis morgen dan ook nog tot 16 uur. We wilden eerst nog naar de bios gaan maar stellen dat maar uit tot maandagavond of zo dan is het waarschijnlijk minder druk en vallen we niet in slaap.

Ingrid was zelfs nog wat vroeger thuis, bruine bonen soepje bij haar achter gelaten.
Dan nog een grote schaal appelbeignets gebakken en er ook wat van beneden gebracht.

Malcolm heeft zijn eerste examen uitslagen binnen en geslaagd (daar twijfel ik ook totaal niet aan bij hem). Dus ook een felcitatie waard.

Morgen weer vroeg eruit want Theresa slaapt nu ook bij Ingrid en dat niet alleen omdat ze ziek is maar er was aan de buitenmuur in haar kamer ineens zwarte schimmel. Dat heeft Ingrid behandeld en nu dus niet zo gezonde slaap omgeving. Het is een heel koude muur. Minder is dat ze niet meer van die groene muurverf heeft.