Weekend voorbij en hevige sneeuwstorm

Gistermiddag inderdaad bloed gaan geven samen met Theresa die in de buggy zat. Viel niet mee om de buggy her en der door de sneuw laag te duwen want niet overal is het goed begaanbaar.
Zegt ze ineens Oma oppassen het is glad. Nou daar viel mijn mond van open. Ik zeg het vaak tegen haar als we lopend onderweg zijn . Ze vond het machtig interressant om toe te kijken bij het afnemen. Ze kreeg Apfelsap, een muslireep en zakjes met Kornspitzen dat zijn een soort broodsnacks en en Apfel. Ze nam ook nog wat hapjes van mijn Semmelbrot .Ze heeft alles weg gewerkt inclusief de Apfel. Dan snel naar huis want het werd alweer flink koud.
Nog steeds vorst ´s nachts verder best redelijk weer. Af en toe een beetje veel wind. Een rustige ochtend en we moesten wel tegen 11 uur naar Schladming want ik had een afspraak bij de neuroloog voor mijn hand. Het was zoals ik zelf al dacht goed en de pijn komt niet van een nieuw tunnelsyndroom. Het voelt ook niet zo, ik heb gewoon heel veel pijn en af en toe tintelen. Volgende stap wordt dus een MRI van de hand . Het was rond het middaguur dus lekker Donner in Fladenbrot met heel veel verse groente meegenomen. In de middag heel eerlijk nog steeds niet veel gedaan wat kleine klusjes want ik ben momenteel gewoon moe en als ik dan bloed heb gegeven. heb ik nog wat meer last van vermoeidheid. Ik bleek ook tegen de grens aan te zitten van bloedarmoede volgens de arts . En het was een hele drukke vermoeiende week met Theresa.
Ze kwam nu tegen 17 uur weer want Papa en mama zijn naar Lumumba een karnavalsavond.
Ze was nu wel lief en vloog me om mijn nek alsof ze me heel lang niet gezien had. Ze heeft gespeeld en tussen 6 en 7 mocht ze tv kijken. Dan bedklaar maken . Om half 8 heeft ze een flesje gedronken en ging ze slapen. Tot nu toe niet meer gehoord.
Jan ging zijn brood snijden toen hij uit zijn werk kwam en toen ging het licht uit en de kinder tv dus wat Theresa niet leuk vond. Hij had het draad met de stekker van de magnetron tussen het mes laten vallen en tja doorgesneden. Het licht kon weer aan en hij is nu al een hele poos bezig om de magnetrondraad te repareren . Ik denk dat hij nu ook gelijk een doorvoer in de bodem van de kast maakt zodat de draad niet steeds uit de kast valt.