Waanzinnig drukke dag

Vanmorgen werd ik wakker en ik hoorde Ingrid met Sabrina al op de trap. Sabrina bij ons in bed en knuffelen en tv kijken. Dan met Ingrid koffie drinken. Ze moest heel veel doen en baalde flink . Had ze gisteren alles voor de medicijnen geregeld bleek toen ze alles in de middag bij de apotheek had gehaald dat het te weinig was. Dus moest ze vandaag opnieuw de hele procedure doorlopen. Dan heel veel papieren nog regelen en versturen en thuis orde op zaken stellen en ook nog inpakken. Dus Sabrina bleef bij ons. Pas tegen het middaguur ging ze en heeft Jan Theresa opgehaald. Iedereen ging eten dus de rust was weer even daarna was Sabrina er weer en Ingrid ging auto inpakken en de laatste dingen doen. Alles overgegeven aan mij , alle afspraken door gelopen en dan was het afscheid nemen. Om 2 uur vertrokken ze.
Ze gaan vandaag tot Graz en slapen bij de half broer van Ingrid en zijn gezin. Dan vertrekken ze morgen vandaar naar het Reha centrum in Bad Radkersburg.
Dan zijn wij met Theresa haar slaapspullen met matras gaan verhuizen . Ik heb alle sinterklaasspullen ingepakt en in de gang gezet. Dan even orde op zaken gesteld in huis. Dan was het einde van de middag.
Nadat wij net aan het eten waren kwam Jannick thuis . Na douchen en omkleden kwam hij eerst koffie drinken en dan wilde hij wel wat eten dus nog een keer de keuken in. Nog wat gezellig zitten en dan ging hij naar bed. Theresa gaat ook zo slapen en dan is het voor ons ook RUHE. Wij gaan ook niet al te laat want morgen is het vroeg dag.

Hoop dat het voor Sabrina veel zal brengen. Zal voor jullie duimen.