Jazz Soiree

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Maandag
Jannick is vanmorgen vroeg met een boarder meegereden vanuit Murau naar school.
Jan moest vanmorgen opnieuw naar de uroloog in Liezen, hij bloedt nog steeds en de divertikels worden ook niet echt kleiner. Hij moet nu eerst goed genezen en dan in de herfst opnieuw naar Liezen en naar Salzburg. Het zal dan een grote buikoperatie worden..
Omdat uit Liezen vandaan toch langs Gröbming komen gelijk naar het Bezirk voor het het wapen van Jannick. We hebben grote problemen want we waren langs het Sportbureau gegaan om te vragen waarom er nog steeds contact opgenomen was met het Bezirk en toen kregen we te hoeren dat Alex A , Jannick niet wil trainen en gezegd heeft dat Jannick geen biatleet is maar een langlaufer. Ik was witheet. Alois stadtloiber was op het Sportbureau aanwezig en heeft ons verzekerd dat hij het gaat uitzoeken. Alex wil absoluut niet hebben dat Jannick biatlon gaat doen. Hij beschermt zijn eigen atleten. Wij wisten niet dat hij ook de KK trainer van WSV Ramsau is. Anders hadden we dit kunnen voorspellen.
Daarna zijn we de sleutels van Jannick van Pruggern naar Martina gaan brengen. We werden gelijk op de koffie gevraagd en kregen te horen dat we altijd welkom zijn. Opa kwam ook nog terug van het boodschappen doen en toen we weggingen hebben we ook Christian nog even gezien. Ik had eigenlijk vanmorgen een Qigong workshop maar dat heb ik niet meer gehaald.
Jan had vanmiddag een biatlon worksshop en je raadt het al de workshop werd gegeven door A.A. Dus aan het eind van de workshop hem erover aangesproken. Jan heeft zeer goed geschoten, zelfs staand kon hij gelijk de eerste keer al 3 uit 5 raken. Ze moesten een rondje hardlopen en dan schieten. Dus het is zo zoon zo vader. Vond hij vast niet leuk.
Als antwoord op onze vragen zei hij dat Ramsau geen KK had en hij geen tijd heeft.
Ik vind het te heet om over dag dingen te bezoeken en ga alleen ’s avonds naar de “Jazz Soiree”door het Gustav Brom Jazz Big Band uit Bratislava. Een swingende avond , ze hadden gisteravond nog een optreden in Bratislava en hadden op 5 cd ’s na alles verkocht.
Twee werden aan mensen gegeven en 3 werden nog verkocht. Uiteraard heb ik er een.
Ik maak morgen gelijk een kopie voor mensen die ik heb ontmoet op een workshop.