Dagje heen en weer lopen

Wat een start van een heerlijke dag. Het begon gelijk al met volle zon al was het maar 7 graden. Het werd al snel echt warm. We wandelden op ons gemak naar de huisarts en weer terug.
Dan kwamen Ingrid Jannick en Theresa voorbij en daarna moesten wij alweer op pad. Ik moest om 12.20 bij de HNO zijn in Schladming. Eerst even hier langs de bouwmarkt omdat Jan een schroef nodig had voor de glasplaat. De bijgeleverde was niet goed en gelukkig hadden ze er eentje voor wel 29 ct.
Dan de auto ergens bij het sportveld in Schladming neergezet. Dan op ons gemak naar de Krankenkasse wamt ik had een rekening van de HNO gekregen. Dan zegt ze ga eerst naar de HNO en vraag waarom de rekening is gekomen. Dan naar de HNO en die zeiden met die rekening hebben we niets te maken die is voor het ziekenhuis. Dan 1 1/2 uur wachten bij de HNO maar alles is weer goed en ik kan medicijnen afbouwen. Ze hebben geen idee waardoor het gekomen is. Dan weer naar de Krankenkasse en die hbben naar het ziekenhuis gebeld. Dan konden we daarna de rekening bij het ziekenhuis afgeven. Dus dat was weer wandelen en terug. Maar eerst lekker gaan lunchen met zijn tweetjes. Ondertussen moest Jan de sleutel gaan halen op het Bezirk voordat er niemand meer zou zijn. Dan komt hij met een smile terug ze hebben mij tot de 30. met Urlaub gemeld tot dan doet een ander bedrijf het. Dan maar weer terug gewandeld en ondertussen wat inkopen bij de Billa en dan naar huis. Waar maak je de tijd mee vol hier.Ik was behoorlijk kapot van al dat lopen en mijn been wilde niet meer. Toch nog even gekookt en dat staat nu klaar.
Ik ben helemaal blij want Diane (mijn vriendin ) uit Apeldoorn wil samen met Jordy (haar zoon) naar mijn verjaardag komen. Zo fijn en weer iets om mij op te verheugen. Ze komen dan met de trein.