Een opruimrondje

Vanmorgen om half 8 wakker en eerst wat ontbijttv in bed kijken. Dan douchen en aankleden, ontbijten. Aangezien van de auto een lamp van de koplamp stuk is dacht ik we gaan naar de Oemtc in Liezen. We moesten even wachten en dan was de auto al aan de beurt. Voor 16 Euro doet het licht het weer. Dan naar de Action en zie ze hadden de deksel van de ene bak die stuk was en gelijk een kleine bak en een grotere compleet erbij gekocht. Een mooi ding gevonden voor onze hoek op het balkon. Een soort gevlochten afscheiding van hout en bladeren. Als we zitten in ons hoekje hebben we ook als de zonwering uit is last van de zon als we eten. Gelijk chocoladeeitjes meegenomen. Zijn van de Action altijd lekker en niet zo duur. Dan naar de Lutz en de Möbelix om te kijken of ze daar nog een deksel hadden van de andere bak die een kapot deksel heeft. Helaas niet. Bak is al wat ouder en die heeft Ingrid achter gelaten. Maar wel een vloerkleed voor de huiskamer gekocht bruin en beige tinten. Nog even naar de Lidl en dan zijn we in de Eli wat gaan eten. Waar vroeger Mucki zat is nu na heel lang leegstand een Kik geopend. De Kik die helemaal aan het einde van het centrum achter de Pagro en zo die is daar weg. Even gekeken en ik vond een trui voor mezelf en nog onderlankens. Daarna naar huis gereden. Het gitter voor het balkon uitgepakt en provisorisch neergezet en dat ziet er al goed uit. Morgen kijken of we het vast kunnen zetten.
Dan heeft Jan voor mij gestofzuigd en heb ik de losse dingen uit de huiskamer gesleept en dan gedweild. Kleed erin en alles weer op de plaats gezet. Nog even de rest van het huis gedweild en klaar. Het playmobil kasteel was toch nog te groot om het in de grootste bak kwijt te raken maar ik ben er tevreden mee. De kleine bak was voor de Harry Potter Lego van Theresa. Dus dat is ook opgeruimd. Dan heb ik al wat paasdingen neergezet.
Een stokbroodje gezond voor ons gemaakt , een kaarsje aan en de kachel aangemaakt. Niks staat een genoeglijke avond in de weg.