ZONdag

Vanmorgen wakker voor de wekker maar het was wel heel vroeg dus alles nog maar zo gelaten . Dan om 6 wakker van de wekker en de babyfoon aangezet en het was tegen half 8 dat de kinders wakker waren. Jan heeft Sabrina werer gehaald en dan in bed tv kijken. Dan is Oma toch maar opgestaan en gaan douchen. Dan Sabrina aankleden en ontbijt voor de kinders gemaakt, medicijnen gegeven enz. Jan dit keer de katten eten gegeven . Het was al super zonnig maar het duurde nog enige tijd voor de temperatuur ging oplopen.
Maar buiten de zon 3 graden enietje wind die wel koud was.Na twaalven trok het binnen een kwartier helemaal dicht, maakt voor ons niet uit want om half is de zon achter de berg. Theresa had maccaroni uitgezocht en het werd carbonara , voor de extravulling een restant ham opgesneden en een pot gemengde paddestoelen erin. Sabrina had in een vloek en een zucht alles naar binnen maar Theresa blijft slecht eten, Na enige aandrang tot alles opgegeten. We hebben nog genoeg om er morgen ook van te eten. Vanmorgen had ik de deur een poos open staan maar dan de beesten naar binnen gehaald en toch weer de deur dicht want als de zon weggaat is het heel snel erg koud. Maar gelucht hebben we weer.
Bert en de rest van de familie Groen gefeliciteerd.
Ze hebben beide een poos in de keuken gespeeld, Sabrina met de playmobil eenhoornen.
Ondertussen 2 wassen gedaan maar het duurt even voor ik alles droog heb. Dan kan ik het bed weer opmaken. Sabrina haar broek vol dus even weer aan de arbeid. Eind van de middag ga ik ze douchen of begin van de avond even kijken hoe het uitkomt.
We zijn de middag zo doorgekabbeld en Theresa moest nog even haar weerobservatie invullen. Die vermaakt zich verder wel. Het gaat bij Sabrina ook steeds beter .
Avondeten gedaan mag mij niet beklagen ze hbben beide vandaag goed gegeten en ik vind het bij beide beter gaan , ze knappen op. Dennis belde en Sabrina wilde ook even aan de telefoon , ze brabbelde wat en moest erg lachen. Ze kent Dennis niet want ze was nog maar 4 maanden toen ze hem had gezien. Maar misschien is zijn stem gelijk aan die van Jan voor haar. Was in ieder geval heel leuk dat hij belde .
Ingrid kwam pas tegen half 9, de kinderen waren nog op die hoeven er morgen niet vroeg uit. Hopelijk slapen ze dan ook wat langer zodat Ingrid ook wat langer kan slapen. Ingrid kon even eten en dan vertrok de hele familie en genieten wij van de Voice of Germany. Weekend weer voorbij druk maar gezellig.