Mijn laatste nacht thuis

Nederland, Gouda

Mijn laatste nacht thuis, heel langzaam is het tot me doorgedrongen dat ik echt weg ga en dat ik veel familie, vrienden en kennissen achter moet laten.Ik hoop contact te kunnen houden vanuit Oostenrijk en zo niet echt iedereen kwijt te raken.
Het is spannend en ik voel toch echt rare gevoelens in mijn buik.Mijn kamer is leeg, wat ik wil bewaren netjes ingepakt en wat ik mee moet nemen staat ook al klaar.Ik hoor steeds in mijn hoofd "morgen morgen morgen"' Net kwamen de laatste mensen afscheid nemen, de zoveelste keer dat ik afscheid moest nemen.Mijn pa vertrekt morgenochtend met een volgepakte auto en de caravan erachter. Ik vertrek morgenavond om 21.45 vanuit Utrecht met de trein naar Munchen. Vanuit daar met de trein naar Salzburg en dan naar Schladming.
Mijn ouders zetten de caravan op camping Beach in Ramsau am Dachstein.Maandag ga ik op trainingskamp met mijn langlaufleraar.Ik heb begrepen dat ik o.a. ga rolskien en mountainbiken.Ik verheug me er erg op.
In mijn volgende bericht zal ik verslag doen van mijn activiteiten aldaar. Jannick

Jannick
Je hebt een sportieve , moeilijke keuze gemaakt
Een keuze die de rest van jouw leven zal bepalen
Ik ben zo trots op je
Mama

21 juli 2005 18:57 | Door: Randy He broer!!! Je bent ver, maar met internet toch in de buurt... dusseh wel je belofte om verslag te doen nakomen he!!! Veel Suc-6 daar....

molenaar.ruesink 2016-06-01 19:43:20

21 juli 2005 18:58 | Door: Anouk Hey Jannick,we blijven contact houden, hoor! Jij hebt in de sportwereld nog heel veel te betekenen, en je dromen moet je waarwaken. Heel veel succes dus, en vergeet niet: Echte vrienden laten jou niet vallen! Kus- Anouk

molenaar.ruesink 2016-06-01 19:43:34

21 juli 2005 19:48 | Door: Feline Hejj jannick, veel pelzier en succes in oosterrijk zou je missen ook al ken ik je nog niet zo lang ik vergeet je nooit en we blijven contact houden!! hvj! -xxx-jes Feline

molenaar.ruesink 2016-06-01 19:43:48

21 juli 2005 21:33 | Door: Ilse K ga je missen hoor Jannick!! Wel vaak naar Nederland komen he, dan spreken we wel af:)(en natuurlijk ook kamp en Sum. Enne je gaat t helemaal maken in Oostenrijk ghehe^^. Liefs Ilse