Het loopt weer eens anders.

Vanmorgen wakker om 7 van de wekker, gelukkig goed kunnen slapen ondanks de enorme pijn in mijn keel .Vanmorgen is het wat minder.
Dan ga ik zo weer bloedprikken en hopelijk op tijd aan de beurt want Theresa komt om 10 uit de school met haar Zeugnis.
https://www.facebook.com/1565169067/videos/771885234670017/ Theresa Nog een filmpje van Theresa van de voorstelling. Theresa is het meisje die een paar kleinere kinderen bij het dansen betrekt. Dat is Theresa.
Mooi op tijd bij de huisarts werd echt snel geholpen en mocht daarna ook gelijk binnen lopen bij Daniela. Die vond dat ik naar de HNO arts moest en wel meteen. Nou zijn er wachttijden van maanden maar de assistente moest bellen en ik moet gelijk komen. Wel heel erg balen want dan geen ijs eten en koffie drinken.
Dus ik bel Jan en het was net 9 uur geweest en vraag hem stap in de auto en pik mij op bij de school want ik moet naar Liezen. Dan hij maar waarom dan de auto ? nou omdat ik naar Liezen moet. Dan zegt hij maar ik ben al bij de school en ik hu want ik had hem gezegd dat we om 10 uur bij de school zouden zijn omdat dan Theresa pas uit zou komen. En ja er stonden ouders van kinderen van de andere klassen want die kwamen om 9 uur en half 10 uit. Dus wat hij daar nou moest. Dus moest hij terug naar huis gaan lopen om de auto op te halen. We hebben helaas Theresa niet meer uit zien komen. Een berichtje naar Ingrid gestuurd en op naar Liezen.
Daar baalde ik nog meer. Dan moet je gelijk komen , de assistente van mijn huisarts zei nog maar zo snel zijn ze niet want ze moeten van Gröbming komen. Dan laten ze je bij de HNO tot bijna 12 uur zitten. Iedereen met een afspraak ging voor en die bleven maar binnen komen. Dan bij de arts en die heeft medicijnen voorgeschreven. Een antibiotica die ik in Liezen moest halen want alleen daar hebben ze deze want er is een te kort van. Dus een stukje lopen gelukkig gaat daar de apotheek niet dicht. Als het in het weekend erger wordt of ik problemen krijg moet ik naar Schwarzach. Dan Jan gebeld en gevraagd of hij ijs wilde eten . Dat wilde hij wel dus terug gelopen naar Mama´s Joe. Daarna nog langs de action en langs de Lidl en dan naar huis. Klokslag 2 uur weer thuis.
Ik hoorde de kerkklokken en na een uur weer , ik hoorde de sirenen gaan en ergens doet het zeer.
Een poos op bed gaan liggen, ik heb zo erg het gevoel dat ik moet hoesten en het brengt me niets. Dus nu ook nog koppijn. De pillen tegen de pijn in mijn keel die helpen.