Dagje avonturenboerderij met familie

Nederland, Oosterhout

We gingen irts voor 9 weg want Jannick wilde langs het Kruitvat neusspray halen. Ik snel bij de DA een flesje kauwgom verwijderaar gehaald. Dan op weg naar Groot Ammers war we vlak voor 10 aan kwamen en klokslag 10 binnen waren. Jan, Jannick en Meli met de kinders alvast het park in en ik wachten. Eerst kwam Els met haar een kop koffie gedronken, een stuk later Erna en Manfred, Ramon en Debby met Mae- Dan zijn we ook het park ingelopen en Jannick en de anderen kwamen terug van de Peppa show. We bleven vrij lang bij de geiten hangen de kinderen bij de geiten. Theresa had gelijk een zwarte trui omdat een geit tegen haar op sprong en was gelijk een zakje voer kwijt aan de geit. Dan kwamen Mandy, Derk met Carice , Clair en Mick. We kwamen bij de tractoren en Sabrina wilde ook, ze hield haar voet op het pedaal maar ik moest sturen dus er naast. Brullen dat ze er af moest. Ondertussen nam Els afscheid en ik vond het geweldig dat ze was gekomen en dat zonder dat ze zelf kleine kinderen heeft. .Dan naar de pony´s en Sabrina wilde ook . Ze liet ook een helm opzetten want dat was verplicht. Ze hield zich netjes met 1 handje vast en zat zelf op de pony , de man leidde het paard. Zo vol trots zat ze er op en ja weer brullen omdat ze eraf moest. Ze genoot zo van alles. Dan zijn Jannick, Meli, Jan en ik met Sabrina naar het pannenkokenhuis gegaan. Theresa wilde niet met ons mee maar met de rest die ook naar de Peppa show gingen en daarna naar de speeltuin. Het park was het hele weekend uitverkocht, Dus we hadden vrij snel een tafel maar het duurde wel lang voor we eten hadden. Ondertussen waren ze alweer naar het volgende gegaan en Jannick en Meli met Sabrina in de kratten daar moet je in fietsen maar dat lukte Jannick alleen als hij omhoog op de rand ging zitten. Daar kreeg ik de slappe lach van. We troffen ons allemaal weer in het begin van het park waar de kinderen allemaal aan het spelen waren. Ik kan maar niet onthouden wie Claire en wie Carice is. Dat is moeilijk te zien bij die 2. Eerst gingen Ramon, Debby en Mae weg, dan zijn we later ook allen gegaan. Terugkijken op een geweldige dag dat kunnen we nog heel lang. Terug gekomen eerst uitladen, Jan en Theresa bleven thuis en wij nog even boodschappen doen bij de AH. Dan ben ik het eten gaan maken. Met zijn allen gegeten , de kinderen naar bed en nu nog even zitten.

Geweldige dag we hadden mooi weer en de kinderen hebben volop genoten Wij volwassenen ookšŸ˜€

Erna 2021-08-28 21:36:05

ook al was ik er niet zo lang had het niet willen missen. vond het ook fijn Jannick, Melli en Sabrina weer gezien te hebben. de rest ook hoor. en Debby heet Debrah Nicolette dikke kus voor jullie allemaal ook van Nance

els molenaar 2021-08-28 22:04:22

Wat een leuk park is dat daar, ze doen er ook alles aan, om het de kinderen naar de zin te maken, en hoe leuk dat ook alle meiden erbij konden komen met de kids, zo krijg je er toch ook weer een leuke reĆ¼nie.

Christina 2021-08-29 03:49:43

Wat een leuke foto's allemaal. En wat wordt Sabrina al groot!!!