Het blijft maar niks met het weer.

Wakker geworden en lekker blijven liggen, tijd aan mezelf. Maar om kwart over 9 ging de telefoon en het was Ingrid. Ze wilde een autostoel voor Theresa want ze gaan naar Stadl. Ok ze kwam in 10 minuten dus snel wat aangedaan. Nog even de kinders geknuffeld in de auto. Dan maar aan de koffie en Jan was ook opgestaan. Daarna maar eens douchen en aankleden en dan wat eten. Buiten is het nat en donker. De deur staat wel open want met 16 graden is het niet koud. Jannick had gisteravond nog uitgelegd hoe de nieuwe grasmaaier werkt maar alles is doornat. Het is ondertussen 12 uur en het ziet er niet naar uit dat het gaat opklaren. Ik heb gisteren een kipschotel gemaakt van de overgebleven kip dat was nl een joekel. Jan wil graag aardappelen erbij dus die ga ik nu maar schillen en koken.
Samen gegeten en het smaakte best. Na het eten wilden we eigenlijk wat gaan wandelen en Jan is de buitendeur op slot aan het draaien en toen kwam er een flinke bui over waar we aan de rand van zaten . Even gewacht dan besloten om toch te gaan en dat was geen slechte beslissing. Er kwam zelfs weer zon tussen de wolken en eerst naar de Spar gegaan en in de boekenbak vond ik weer een omnibus van Thomas Brezina waar Theresa dol op is. Dan nog even iets te knabbelen meegenomen voor vanavond. Nog een rondje bij Unimarkt en het pakje voor Carmen en Heinz afgegeven bij het RK (Carmen woont erboven) Ik had een toeristen boekje gevonden van Amsterdam in Nederland gekocht bij de Bijenkorf en in het Duits. Ze willen beide graag naar Amsterdam als ze in Nederland zijn. Als het goed is komen ze vandaag terug uit Zwitserland waar ze bij Familie van Carmen waren.
Dan na thuiskomst zijn we in de tuin gaan maaien maar nog niet klaar maar de accu is leeg. Het stond al kniehoog maar het is steeds te nat. Opladen duurt volgens Jannick 2 uur dus we komen er denk ik niet meer aan toe. Jannick heeft zijn tweede accu nog niet gekregen. Op zondag mag je hier niet maaien. Daarom komt Jannick er ook niet aan toe als je lange dagen werkt en het regent in het weekend dan lukt het bijna niet. Nu was het ook al laat in de middag voor het gras droog was. Jan weet nu hoe deze grasmaaier werkt . Hij dacht dat hij het wist maar de gradmaaier deed niets maar ik startte hem goed in een keer. Dus nu kan hij het ook ,hoop dat hij het volgende keer nog weet. Door al dat vocht is het bloedheet en benauwd en constant onweer dreiging. Wat fotos gemaakt van het kruidentuintje van Meli , Jan aan het maaien en de geoliede tafel en naar Meli gestuurd. Kreeg net een berichtje terug brav sehr brav.

Is dat een Ikea tuinTafel? Ik heb er nog zo een en daar ben ik erg blij mee. Vooral omdat nu e hem kunt verlengen.

Annemarieke 2021-06-13 21:08:28

Autocorrectie doet soms dingen die ik niet wil.... Vooral omdat je hem kunt verlengen. Nu staat het er goed. 😁