Storm

Oostenrijk, Kleinsölk

Zondag
Vanochtend naar Gröbming gegaan waar weer de second hands beurs was, het is altijd een heel festijn met heel veel bezoekers. Ik heb er legotreinen gekocht en zoek nu naar de bouwtekeningen , ik zet een foto hier bij het stukje en als iemand ons er iets over kan vertellen mail het ons. We weten niet welk nummer maar denken dat het een 9 volt trein is.
We weten ook niet of de treinen bij elkaar horen. Ik wil ze graag afbouwen.

Nog niets van Jannick gehoord want die ging vandaag als begeleider met een van de blindengroep skien. Morgen nog een keer.

Het grote wereld nieuws blijft Japan, was een aardbeving en een sunami niet genoeg staan er ook nog meerdere kerncentrales op de lucht in gaan en alle gevolgen van dien. Wat werd er ook al weer gezegd over 2012. De mensen in Japan zijn er erg dichtbij.
Doe mij maar wind en zonnenenergie of wat dan ook, als het maar veilig is.

Het weer is omgeslagen en het stormt, de wind wakkert aan tot orkaan kracht
Hopelijk krijgen we geen schade, we hebben net alles op het balkon al vlak gelegd want de planten vlogen in het rond.

13 maart 2011 21:20 | Door: Annemarieke Hoop dat de wind inmiddels iets is gaan liggen en dat jullie geen schade hebben. Jammer dat jullie plan voor jullie trouwdag niet lukt. (de mensen weten niet wat ze missen, die tractorsafari is echt een geweldig leuk uitje. wij doen dat ook elk jaar minstens 1 x met gasten. bij purcherhof huren we dan de tractoren) Groetjes,