productief dagje

Vanmorgen pas laat wakker tegen 10 en dan ook opgestaan. Alle ochtend dingen gedaan. Wat huishoud dingen en puddingbroodjes gemaakt. Dan hebben we spullen bij elkaar gezocht en heeft Jan de eerste keer met de raufaser de wand gedaan. Daarna ik schoonmaken want ondanks dat ik alles afgeplakt had zag het er niet uit. Jan past niet zo op dat hij met de verf aan zijn schoenen overal heen loopt. Het weer is omgeslagen en in de middag steeds meer zon. Met 21 graden ben ik dik tevreden. De deur kon lekker open blijven dan droogt alles beter en het stinkt niet zo. Het moet eigenlijk nog een tweede keer maar het ziet er al super uit.Straks een stapel tosties maken , prima voor de zaterdag.

Zondag
Om half 9 wakker en alle ochtenddingen gedaan. Bedden fgehaald en de wasachne aangezet. <weersverwachting hee dag droog met een zeer kleine kans in de avond op regen met temperaturen van 31 graden . Zo begon de dag ook met strak blauwe lucht . Nu kwart voor 10 en het is bijna helemaal dichtgetrokken. Het trok weer open maar het bleef toch bewolkt met hoogt 24 graden. We beslote om ergens te gaan wandelen en we dachte op de Kaibling maar daar was de gondel niet in gebruik. Doorgereden naar Schladmng Planai en daar naar boven. Er was wind opgestoken en flink ook dat maakte het ook kil boven. Maar het wandelen en vooral naar boven lopen kreeg ik toch zweetdruppeltjes van. Tegen 3 terug gegaan want we dachten dat om half 4 de F1 was. Had Jan bij ORF gekeken en niet bij Servus tv. Hebben we nog net Max op het podum zien staan. In ieder geval gewonnen. Bij ORF denk een samenvatting Een heerlijke dag gehad. Weekend weer voorbij,

Wat wonen jullie daar toch mooi