Rustige dagen

Vanmorgen pas om half 10 wakker , ik was de wekker vergeten. Daarmee ook gelijk mijn afspraak bij de PSN. Dat was stom.
Dus dan maar douchen en aankleden wat eten en uiteraard de katten die op sterven na dood waren van de honger.
Jan wakker gemaakt die ook ging douchen. Ik de was opgeruimd uit de droger. die had ik gisteravond nog gewassen.
Nu even een rondje tv zodat ik weer bij ben en een koppie koffie. Terug in het normale leven.
De dag in rust doorgebracht want als ik een ding geleerd heb dat ik de verloren tijd niet inhaal. Middageten gemaakt en gegeten.
In de middag ditjes en datjes.

Vanmorgen moest ik wel om 7 eruit. Omdat ik de dinsdag naar de donderdag had geruild. Jan was wel even gaan kijken of we weg konden komen. Het had flink geijzeld.
Toen we weggingen was het flink de ruiten krabben. Zag er helemaal bobbelig uit. Dan heeft hij mij naar Christine gebracht, later ook weer gehaald.
Ik had nog een bakkie met Christine gedaan.
Thuisgekomen douchen en omkleden. Dan middageten gemaakt en gegeten. De was gedaan, gedroogd en weer in de kast. Vaatwasser leeggemaakt en opgeruimd en de keuken opgeruimd. Dan lekker niets meer gedaan. Eind van de middag een kroketje op een cadetje gemaakt.
Jannick had tussendoor gebeld en even gekwekt. Vanuit school en zo was de vraag gekomen of Theresa ADHD heeft. Tja ze lijkt op Jannick maar is wel rustiger dan meer zonder de H. Maar ze beweegt graag. Jannick was gisteren met haar naar Schwarzach en daar kwamen wat dingen uit oa dat ze misschien naar een mobbing groep moet.
Toevallig start er bij het Schutzzentrum een cursus van 6x. Dus Jannick haar ook aangemeld. Hij heeft een vervolgafspraak in Schwarzach voor Theresa dan kijken ze nog wat verder. Jannick is voor begeleiding maar Ingrid is er op tegen. Die zei dan doen we haar maar naar de NMS en Jannick dat is wel lager maar geen oplossing want haar problemen heeft ze ook daar. We zien wel wat eruit komt. Hij was weer een vrachtwagen die gestrand was gaan halen bij Zell am see. Daarna weer terug naar kantoor. Hij moest nog 2 vrachtwagens kopen. Er moet waarschijnlijk een vrachtwagen in Milaan gaan halen. Dus hij heeft voorgesteld om het samen met Meli te doen. Kilometer vergoeding en dan wil hij een weekend met Meli daar blijven en dan rijdt hij de vrachtwagen en Meli de auto terug.
Jannick en Meli hebben ook vakantie geboekt . All inclusief in Turkije. Ingrid was er op tegen maar jannick zei haar dat hij net zo veel zeggenschap heeft en hen mee op vakantie neemt. Dus het is niet alleen tegen ons gericht.
Ze heeft niets meer in de hand om Jannick te chanteren dus Jannick kan ook op zijn strepen staan.
Weer een dag voorbij.

In Nederland is het verplicht dat als de vader alleen met de kinderen op vakantie gaat, dat hij een handtekening van moeder nodig heeft.