Tja heb ik weer.

Vanmorgen wakker van de wekker om 8 op mijn gemak opgestaan en alles gedaan. Ingrid kwam een snelle koffie halen. Dan om half 10 met Jan op weg gegaan en het was koud want het was nog steeds min 7. Bij Espang reden we achter Jannick met de vuilniswagen maar hij had ons niet opgemerkt. De auto in de Eli gezet en vandaar naar de HNO gewandeld. Ik belde en melde mij en kon doorlopen tot woede van een dame die de deur blokkeerde en moest wachten. Tja er zitten daar 2 artsen en ook een hoortest dame dus je zal toch moeten wachten tot wanneer je aan de beurt bent en dan nog zijn er binnen wat stoelen waar je weer kan wachten.
Zoals ik al dacht zat mijn gehoorgang vol en dicht dus alles gereinigd en hij heeft gelijk mijn gehoorapparaat gedaan. Omdat ik hem zei dat de klachten niet beter worden eerder slechter ging hij toch verder onderzoek doen en vond een kleine cyste in mijn keelholte of zo en bij de andere onderzoeken waaronder een Ultraschal dan toch en sterk vergrote schildklier met een niet homogene Knöte 30 mm niet goed dus . Ik sta voor verder onderzoek vooral of het kwaadaardig is maar daarvoor ga ik de 8.März naar Schwarzach naar de Speciale Ambulanz.
Het was al 12 geweest en we hebben gelijk wat te eten uit de Eli meegenomen. Konden we thuisgekomen gelijk eten.
Nu maar even alles laten bezinken .

Oei, dat klinkt niet zo goed. Hopen dat het niet kwaadaardig is. 🙏