Dag 15 Wat een geweldige lunch met zussen en nichten

Nederland, Kamperland

Vannacht werd ik wakker omdat ik dacht dat Theresa wakker was geworden- Maar het was Ingrid die met Sabrina aan het verkassen was naar de slaapkamer van Theresa. Jannick is ernstig verkouden en snurkt daardoor heel hard. Toch weer in slaap gevallen en om half 9 wakker en eruit. Nadat Jan ook helemaal klaar was zijn we boodschappen gaan doen. Terug duurde het nog een poosje ik dacht rondom half 12 waren de zussen en nichten aangekomen. Zo leuk en fijn om allen te zien.Yvonne een van de nichten had ik denk sinds mijn tienertijd niet meer ontmoet. Ze is ouder dan mij en haar jongere zus Karin was er ook bij maar die had ik al ontmoet en opgezocht. Ik dacht vorig jaar. Ik ben niet zo goed in het herinneren in tijd. Dan mijn nicht Anja en mijn zussen Els en Erna. Ingrid is mee gegaan had ze ook even een uitje. Jannick was echt ziek vandaag .
Dan vertelt Erna dat haar dochter Mandy ook hier in het park geboekt had voor haar gezin en grootouders. Dus ze kon gelijk gaan vragen of ze een gourmet kon huren en alles daarbij kon bestellen. Maar voor de zekerheid wel eerst Mandy gebeld om te vragen of het echt dit park is want er is er nog eentje in de buurt. Maar het is echt dit park. Ze heeft het allemaal kunnen regelen . Dan hadden we zo maar allemaal hier kunnen zitten helaas nu iets verschoven na elkaar. We hebben lekker gegeten en het was reuze gezellig. Dan moesten ze toch vertrekken maar een fijne herinnering blijft.
Eind van de middag nog met Ingrid, Jan en de kinderen wat gaan wandelen want het was even droog. Vandaag voor het eerst regen en soms ook best behoorlijk. In de avond met Jan nog een biertje gaan drinken met bitterballen. Er was een halloween kinderdisco bezig. Maar weinig last van in het restaurant deel. Dan weer terug en de wind wakkerde later heel erg aan en het gaat flink te keer nu ook af en toe enorme hoosbuien.
Nu laatste nacht hier en ook weer fijn om naar huis te gaan , hoop wel op wat beter weer . Vandaag was in Oostenrijk Nationale Feiertag dus iedereen vrij. Hoop dat we daarom geen drukte onderweg krijgen op het laatste stuk zondag. Dus over een paar dagen pas weer internet.
De laatste foto is mijn nicht Yvonne , Erna had niets anders in de auto te doen.

Een hele fijn reis terug.