Dag 20

Vanmorgen tegen 8 wakker en wat tv gekeken. Dan even naar de huisarts gebeld of de mail was aangekomen. Ja is verwerkt dus kan morgen bij de apotheek afhalen.
Dan eerst maar de broodjes afbakken zodat we kunnen ontbijten. Jan snurkt nog prima zo. De koffie lokt dus schrijf later verder.

Omdat ik verder niet veel kan doen maar weer eens fotos en zo uitzoeken en de bak met van alles en nog wat. Daar zaten nog 2 tijdschriften bij met een overzicht 2019 met fotos waar Theresa en Jannick op staan. Jammer dat we nu gewoon niets kunnen ondernemen ziet er allemaal gezellig uit.
Ingrid kwam met de kinders koffie drinken. Jannick belde dat hij de boodschappen niet kon doen omdat de bank weer eens nalatig is. Vorige maand had het hele bedrijf geen geld gekregen ondanks dat het bedrijf op tijd alles gedaan had. Nu had hij weer geen geld binnen maar wel alle afschrijvngen gedaan. Dus hij stond zonder geld. Had hij het geweten had hij de pas van Ingrids rekening meegenomen en ik zei hem ook je had ook de mijne mee kunnen nemen. Had hij tijd had hij geen geld.

Middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. We hadden vandaag aardappelgratin taartjes, broccoli met kaassaus en een runderschnitzel. Dat lieten we ons goed smaken. Het was prachtig mooi weer maar erg koud door de harde en koude wind. Kon wel een poos de deur open laten.
Internet is hopeloos en af entoe gebruik ik mijn telefoon als hotspot.
De verdere middag ben ik met de fotos bezig geweest. Het jaar 2003 had ik fotos van gevonden. Veel werk en het kost veel tijd maar ik ben er wel weer blij mee. Het kost veel tijd om uit te zoeken wat en waar en wanneer iets was. Kan hier nog weken mee vooruit.
Zo het weekend kan beginnen niet dat het anders is dan de afgelopen dagen maar het is het idee.

geloof dat heel oostenrijk 2 dagen zonder banktoegang zat. ze hadden problemen met de uitbetaling van de pensioenen en het kwartaal overzicht En dat anno 2020 in het digitale tijdperk