Weer een dag genieten van mijn zussen

Vanmorgen om half 7 wakker , ik heb me omgedraaid ook al wilden de katten eten. (er staan altijd knabbels) Dan werd ik om half 9 wakker en dat vond ik een nette tijd.
Douchen ontbijten en nu aan de koffie. Het is super mooi weer met blauwe lucht met wel wat wind.
We moeten er van genieten want er is al slecht weer aangekondigd. Ze geven voor morgen nog warmer dan vandaag en veel zon en donderdag ook nog veel zon.
Ik hoefde vandaag niet te koken genoeg over van gisteren. Alles konden we koud eten dus dat was erg lekker buiten in de zon op het balkon alsof we in Griekenland op vakantie waren. Ik zei nog tegen Jan volgende keer wat dichter bij de zee. Els belde ondertussen en even gebabbeld. Zij zijn in de middag vanaf het huis gaan lopen naar het centrum daar wat inkopen gedaan en bij de Spanberger gaan eten. Daarna waren ze naar ons gekomen en hadden ze gebak meegenomen voor ons allemaal. Zo groeien we dicht. Ingrid met de kinderen ondertussen thuis gekomen en die kwamen ook boven gebak eten.Zo leuk dan is Sabrina zo blij om Els en Nance te zien en ze eet toch even een heel stuk taart op. Els en Nance gingen weer terug wandelen en het is licht dan vinden ze het huis wel.
Jan is aan mijn plantenbak voor aan de andere kant van mijn balkon bezig .Daar maakt hij mij weer blij mee. We wachten dus nog steeds op het hout voor het balkon.
Foto van Jula en Tobi als nieuwe Vonkjes.