Idiote dame bij de belastingdienst buitenland

Idiote dame belastingdienst buitenland.

Donnerstag 11.Februar
Theresa werd om 7 uur wakker , het hele repertoire en nu in de Kindergarten.
Het sneeuwde vanmorgen nog wat en nu lijkt het erop dat het opentrekt en straks de zon gaat komen. Waaien doet het nog wel.
Vandaag had mijn Oma jarig geweest (kleine Oma) . Ze was een lieve fijne Oma wat zou ik nu graag een keer met haar willen praten over het Oma zijn.
Het duurde toch nog tot einde de morgen voordat het echt zonnig werd maar dan was het ook lekker ondanks dat er nog steeds wel wind is.
Theresa weer opgehaald en het is toch een liefie.
Middageten en dat laat ze zich ook smaken zodat het ons nog beter smaakt als we naar haar kijken.
Dan ging ze weer plakken en ze plakt werkelijk alles aan elkaar maar dat doet Jan ook want die heeft haar spiegeldoosje gemaakt en had daar bij ook zijn vinger vast gelijmd. Voorzichtig met een mesje losgesneden.
Ze had met Sinterklaas een krasblok gekregen en nu was ze zeer intensief met de potloden aan het krassen en ze riep steeds kijk dan Oma ik kan het.
Ik kreeg bij de Post een brief van de belasting dat ze niet kunnen vaststellen dat het opgegeven rekeningsnummer waar ik mijn teruggave belastinggeld op wil krijgen inderdaad van mij is. Nou had ik ze voor ik die opgegeven had gebeld en gevraagd of het een en/of rekening mocht zijn en dat was goed. Dus ik met de Digid D van mij dat rekeningsnummer opgegeven. Ik de Ing gebeld en die hebben het nagekeken en het staat echt op 2 namen. Dan de belasting gebeld en ik kreeg een dame aan de lijn en ze zei eigenlijk dat de verbinding slecht was en dat ze me niet verstond. Dus ik herhaalde de vraag war ik voor belde en die vraag was waarom ze mijn rekeningsnummer niet konden proeven en ik kreeg als antwoord daarom. Ik was perpex en zei haar dat ik dat geen antwoord vond en toen zei ze dat ik me moest gedragen en dat ze ging ophangen en dat deed ze ook gelijk. Dus gewoon weer gebeld en toen kreeg ik een jongeman aan zijn stem te horen en hem eerst gezegd wat er gebeurd was en ook hij vond het onterecht en geen antwoord helaas geen naam dus van de betreffende persoon. Ik vroeg hem of de gesprekken niet opgenomen werden maar dat doen ze alleen steekproef gewijs. Helaas. Hij legde uit waarom en dat ze de nummers naar de Nederlandse bank sturen en die controleren het en hij zei ook dat de rekeningen die niet geaccepteerd worden vaak mensen in het buitenland betreffen of mensen die heel kort een rekening hebben. Vind het toch vreemd allemaal want waarom heb ik dan een DigidD. Moet nu een internet uitdraai van onze rekening waar mijn naam op voorkomt en kopie van mijn paspoort opsturen. Dan maar hopen dat de post het goed doet en ik vind opsturen toch veel fraude gevoeliger dan de DigidD. Je moet wat doen om aan je geld te komen. Maar o wee als het andersom is.
Na het avondeten wilde ze in de slaapkamer tv kijken er komt dan tot 7 uur kinderprogrammas en eindigd met het Sandmännchen. Ik heb haar gevraagd of ze in haar eigen bed wilde slapen maar nee ze blijft hier. Dus het licht uitgedaan en de tv en 5 minuten later slaapt ze. Zijn toch lange dagen , 7 tot 7 was het vandaag.
Ingrid komt pas later thuis en morgen is Ingrid vrij dus als Theresa morgenvroeg wakker wordt kan ze gelijk naar Mama en die doet dan de rest.
Ik geniet van de dropjes die ik van Rob heb gekregen , Jan kan genieten van echte Douwe Egbertskoffie . De koffie hier is veel Italiaanser en veel zwarter en vaak bitter. Dan is DE goudbruin. Ja Rob weet hoe hij ons gelukkig maakt.

Jeetje Nicolette, zijn jullie zo makkelijk blij te maken? Dan weet ik wat mij te doen staat met Pasen. ;-)