Een beetje moe

Samstag 4.Juni
Nadat we gisteren thuis waren gekomen eerst even zitten eerst even bijkomen. Ik kan dan gewoon niet naar bed moet eerst van me af zetten. Dan in slaap gevallen maar moest er toch om 8 uur uit. Dominiek kwam om 10 uur , Theresa was er al want Ingrid was Jannick naar Bad Aussee gaan brengen naar de tandarts. Rondom 12 uur kwamen ze terug en Theresa ging naar beneden. Jannick moet maandag een afspraak voor de maandag erop maken bij eigen tandarts. Het is nu uitgeboord en iets erin om de zenuw dood te maken en nooddichting.
Ik eten op de plaat , groente gemaakt en Dominiek sliep tussen samen met Jan gegeten. Later heeft Dominiek gegetzen en kwam ook Theresa weer. Naar de tuin om te spelen maar toen kwam er binnen 10 minuten heel slecht weer aan en ook onweer dus naar binnen. Ingrid haar was weer naar binnen , plantenbakken onder het balkon want er valt dan een partij water. Het is daarna niet meer opgeknapt en het waait. Maar nog steeds in korte broek en hemdje.
Vanmiddag sauzijsenbroodjes gemaakt en die smaken goed-
Ondertussen toch weer 6 uur en wachten dat Dominiek gehaald wordt die net van Jan op zijn kop gehad heeft omdat hij probeerde onze bank te slopen en nadat Jan hem had gewaarschuwd gewoon door ging en Jan zijn speeltje had afgepakt waar hij mee deed en weg geborgen. Dan is hij eerst flink op zijn tenen getrapt maar ging dan toch weer spelen.
Weer een dag voorbij en straks als Theresa ook weer naar beneden is samen met Jan ons gemütlich maken.