Hevige buien tussen het warme droge weer

Vanmorgen al vroeg wakker en samen met Theresa wat tv kijken dan ik eruit want Dominik komt vandaag. We waren allemaal klaar toen Dominik kwam. Ik had met Ingrid afgesproken om vanmorgen om bij achterburen naar een garageverkoop te gaan. Dus even gaan vragen of ze nog ging. Ze waren beneden allemaal brak omdat Sabrina lastig is geweest. Ook het noodweer van gisteravond en vannacht had ze wakker gehouden. Ook wij waren gisteravond al helemaal katastrofe klaar want het was echt noodweer en het onweer recht boven ons. Er is zeer veel water gevallen maar hier heeft alles en iedereen het overleeft.Zelfs Jan was alle stekkers overal uit gaan halen dat doet hij niet snel. We hadden geen tv of internet maar de elektriciteit is niet uitgevallen. We hadden de kaarsen al klaar staan.
Om 10 uur met Ingrid gaan kijken bij de verkoop en ze hadden een hele grote tent in de tuin staan en echt heel veel te koop. Ze hebben al grotere kinderen en er komt nu een baby dus ze moeten veel wegruimen om plaats te maken. Ingrid helemaal blij met haar spiksplinternieuwe tupperware voor de helft van de verkoopsprijs. Ik had een boek, wat dvd´s en 2 Oliverbroeken voor Theresa nu nog iets te groot maar ze zijn ook voor van de winter. Dus Dominik en Theresa zitten nu al een van de dvd´s te kijken uit de serie Mia. Meer voor Theresa dan voor Dominik maar dat is al snel. We willen straks buiten spelen want het is wel warm maar alles is nog zo nat. Maar het trekt steeds meer open en als de zon erdoor valt merk je het gelijk dan is het vochtig warm. Jannick slaapt om wat slaap in te halen. Vanmiddag mag hij weer marcheren van de brandweer bij de nieuwe auto Weihung in Aich.
In de middag hebben we lekker buiten doorgebracht tot bijna 17 uur en toen begon het weer te hozen. Door al het vocht is het dus een onaangename warmte. Ik heb nagekeken en we hebben besloten om morgen niet naar de corso te gaan. Entree is 15 euro pp kinderen vrij maar in de middag kan je weer slecht weer verwachten en dan gaan we geen bootcorso kijken ,ik vind het dus gewoon te veel geld om een corso te gaan kijken. Dan ga ik liever een keer naar de dierentuin of de termen.

Annemarieke heeft dat schaap wel zo´n mutsje want dat is waarschijnlijk het lekkere eraan dat laten ze tussen hun vingers glijden. En je vroeg wat Theresa had gewonnen, een zak met snoepjes en wat prullaria en een tegoedbon van 10 Euro om ijs te eten bij de Stefflback.

Dominik werd om half 6 gehaald en Theresa blijft slapen dus ook samen gegeten.