Zeer zonnig

Vanmorgen om half 8 wakker en ik ben niet fit maar mijn rug gaat beter en ik voel me wat beter.
Om 8 opgestaan en douchen. Gelijk de deuren open want het beloofd zeer warm te worden., Strak blauwe hemel en een felle zon.
Theresa kwam gezellig bij ons want Ingrid ging met Sabrina naar de ergotherapie in Irdning. Jannick had dan geen auto en ging op de motor naar Liezen want ineens ging zijn Laptop op zwart en bij Apple hadden ze de Mediamarkt aangegeven om hem te brengen. Nadat Theresa een poos met haar Tablett gespeeld had ben ik met haar speelgoed gaan uitzoeken in de kelder want alles staat daar in kartons en bakken. Een hoop uitgezocht op Barby, Lego of Playmobil en een restbak. Verder heeft ze nog een Fillybak. Ik ook wat van Sabrina boven gebracht. Dan kwam iedereen thuis en Theresa verdween en ik dan ook maar. Helaas kwam Jannick weer met zijn Laptop terug en moet hij naar een Apple servicepunt.
Jan was in het werkhok spullen aan het uitzoeken. Dan eten gemaakt een tonijn empanada maar Jan en ik proeven niets dus ook geen trek. Jannick was buiten aan het grillen en vroeg woillen jullie wat , we hebben veel over. Dan samen naar beneden maar na een stukje gegeten te hebben wilden we beide niets. Smaakt niet en geen trek. Wel een poosje blijven zitten altijd gezellig samen in de tuin. Dan zijn Jan en ik de auto met het hout gaan laden en heeft Jan de grote stukken nog doorgezaagd dat ze toch mee konden. Ik de balkondelen van de zijkant naar de andere zijkant gedragen. Al met al een auto vol en dan op naar de afvalverwerking in Aich. Jan vroegen ze om de naam en hij zegt Molenaar dan komt de vraag Familie van Jannick ? ja de vader. Ze vragen wat we brengen en het was alleen hout. We mogen 500Kg hout op jaarbasis brengen. Nadat we geleegd hadden ben ik gaan vragen hoeveel we hadden en het bleek 100 Kg te zijn en hij zei je schoondochter heeft al 30 Kg gebracht. Maar we hebben nog genoeg ruimte om de grote 4 deurs kast van Ingrid ook weg te brengen. Dan gelijk even langs Maier in Haus gereden om te vragen of onze rails er al waren maar die komen waarschijnlijk as vrijdag dan zitten ze weer op de route van die firma. Ondertussen waren de gordijnen van Sabrina ook gekomen en dat zijn wel echte verduisteringsgordijnen. Thuisgekomen was het voor ons even niks meer tot morgen.

Het was al te verwachten maar de maskerplicht komt terug in openbare gebouwen, ziekenhuizen, artspraktijken , apotheken, post, en winkels.

Fotos van Noah die vandaag 1 jaar is geworden , zoon van Toon en kleinzoon van mijn broer John
En een schetige foto van de 3 van Mandy , kleinkinders van mijn zus Erna (Claire, Carice en Mick)