Alweer nieuw telefoonnummer

Oostenrijk, Pruggern

Omdat we steeds gebeld worden op ons nieuw nummer voor een tischelerei, en sommige echt vervelend zijn, had ik gisteren al op de naam gezocht en wat blijkt......het nummer was van die tischelerei en ook nog in ons dorp, volgens de telefoonmaatschappij hebben ze al 2 jaar dat nummer niet meer.Maar ze staan op internet en in de gele gids van 2007 enz.
We hebben een nieuw nummer gekregen:

0043 3685 22777

Hopelijk niet van een bedrijf geweest.

Het is nog steeds mooi weer, er is vorst 2-4 graden, in de ochtend mist maar dan zonnig. Elke dag wordt het wel wat koeler.
Vanmiddag samen met Jan wat gewandeld.
De hele dag hard gewerkt,de slaapkamer alias werkruimte krijgt gestalte.

Ik dacht dat ik van mijn internet probleem verlost was omdat ik een hele avond kon werken maar vandaag lukte het weer niet, mijn pc schakeld de verbinding uit en ik kan alleen opnieuw inbellen als ik eerst mijn pc uitzet en dan opnieuw inbel.
Als iemand de oplossing weet graag.